نمایشگاه قرآن و عترت محلی برای استعدادیابی است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: این نمایشگاه مکانی برای استعدادسنجی و استعدادیابی است. پس از استعدادیابی در طول سال باید بر این استعدادها سرمایه گذاری کرد و معارف قرآن را به این افراد آموخت.

احمد عبداللهی‌نژاد امروز _ چهارشنبه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ _ در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان با تمام خصوصیاتی که در قرآن و روایات در مورد آن صحبت شده، ارزش آن به نزول قرآن است.

وی افزود: این نمایشگاه آنطور که باید و شاید نمایانگر نمایشگاه قرآن نیست و غرفه‌های قرآنی در آن بسیار کم است البته پر کردن این نمایشگاه قرآنی کار بسیار سختی است در صورتی که اگر اندازه نمایشگاه کوچکتر بود به راحتی تمامی غرفه‌های آن اجاره داده میشد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: از مجموعه‌های مختلف برای شرکت در نمایشگاه دعوت شد که بسیاری از مجموعه‌ها به دلیل دوری دوساله از نمایشگاه، آمادگی حضور را نداشتند. جا دارد که در این نمایشگاه به مهارت‌های قرآنی، تحقیق و تفسیرهایی که در خصوص قرآن انجام شده، مهارت‌های قرآنی برای کودکان و … پرداخته شود.

عبداللهی نژاد گفت: این نمایشگاه مکانی برای استعدادسنجی و استعدادیابی است. پس از استعدادیابی در طول سال باید بر این استعدادها سرمایه گذاری کرد و معارف قرآن را به این افراد آموخت.

وی افزود: اگر غرفه‌هایی در خصوص آموزه‌های قرآن برای زندگی مردم در نظر گرفته و سبک زندگی قرآنی را در جوانب مختلف به مردم آموزش داده شود، مردم از آن استقبال بیشتری به عمل می‌آورند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر هر رسانه‌ای با رویکرد تخصصی خود، نظر افراد متخصص در خصوص ابعاد پنهانی قرآن را مخابره کند تاثیر بیشتری در آگاهی بخشی به مردم دارد.

عبداللهی‌نژاد تصریح کرد: باتوجه به اینکه ستاد امر به معروف یک نهاد نظارتی است، اعضای آن در نمایشگاه غرفه دارند. سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و اداره‌کل ارشاد اعضای ستاد امر به معروف محسوب می‌شوند که تکلیف آنها طبق ماده ۱۰ قانون حمایت از امر به معروف، آموزش، اطلاع رسانی و برگزاری نمایشگاه است.

کد خبر 571382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.