۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
لپ‌تاپ‌های جدید دل معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت دل، لپ‌تاپ‌های جدید Precision 7770 و 7760 را با سخت‌افزاری قدرتمند و بدنه‌ای باریک معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت دل اخیراً ورک‌استیشن‌های جدید خود به نام Precision 7770 و Precision 7760 را معرفی کرد. این محصولات حداکثر از پردازنده‌های Core i9 نسل دوازدهم و گرافیک vPro اینتل پشتیبانی می‌کند. همچنین نسخه‌هایی با گرافیک NVIDIA RTX A5500 با حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه DDR5 در دسترس خواهند بود.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ‌های جدید شرکت دل در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهند شد. درحال‌حاضر، اطلاعاتی در مورد قیمت محصولات جدید دل به اشتراک گذاشته نشده است. لپ‌تاپ Precision 7670 دارای صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی با دو گزینه شاسی است که افراد با توجه به نوع کار خود می‌توانند از بین شاسی نازک و گزینه دیگر با عملکرد بهتر، یکی را انتخاب کنند. این اولین باری است که شرکت دل لپ‌تاپ مشابهی را با دو گزینه شاسی متفاوت عرضه می‌کند.

لپ‌تاپ ۱۷ اینچی Presicion 7770 بزرگ‌تر از ۷۶۷۰ است، به نظر می‌رسد که اندازه تفاوت اصلی بین این دو دستگاه در نظر گرفته می‌شود، البته تفاوت‌های دیگر نیز دارند. Precision 770 دارای پردازنده قوی‌تر و چند پورت بیشتر مانند اسلات MicroSIM و کارت‌خوان SD است، هر دو لپ‌تاپ جدید شرکت دل از Dell Optimizer بهره می‌برند. شرکت دل در کنار لپ‌تاپ‌های جدید Precision، لپ‌تاپ Latitude 9330 را نیز معرفی کرده است.

کد خبر 571367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.