نسخه محدود گوشی Free Fire  ریلمی ۹ پرو پلاس عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ریلمی جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition را با قیمت ۴۱۹یورو در اروپا عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی نسخه محدود سفارشی Realme 9 Pro+ Free Fire را برای بازار اروپا عرضه کرد. این محصول طراحی براقی دارد و بسته‌بندی آن نیز با تم Free Fire طراحی شده است. Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition طراحی و سخت‌افزار اصلی گوشی ریلمی ۹ پرو را حفظ کرده است.

گوشی جدید معرفی شده دارای صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی امولد با وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی گیمینگ ذکر شده به تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 920 با حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition رابط کاربری Realme UI 3.0 را بر پایه آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ گوگل اجرا می‌کند. این گوشی هوشمند با قیمت ۴۱۹.۹۹ یورو در اروپا فروخته می‌شود.

کد خبر 571366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.