ثبت نام ۹۰  متقاضی در طرح ملی مسکن

فرماندار خوانسار با اشاره به ثبت نام ۹۰ نفر از متقاضیان مسکن در خوانسار در طرح اقدام ملی مسکن، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز حدود ۲ هزار نفر از شهروندان ثبت نام کردند.

عباسعلی علی‌خاصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه در راستای توسعه شهر خوانسار مناطقی که قابلیت تفکیک و واگذاری به متقاضیان مسکن دارد انتخاب شده است و ثبت نام ۹۰ نفر از متقاضیان مسکن در خوانسار در طرح اقدام ملی مسکن، اظهار کرد: به ثبت نام شدگان زمین واگذار و می‌توانند به شهرداری برای دریافت پروانه ساخت مراجعه کنند.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن نیز حدود دو هزار نفر از شهروندان ثبت نام کردند، افزود: در صورتی که فرد متقاضی یا همسرش زمین دریافت نکرده باشند اسامی آنان به فرمانداری اعلام و سپس زمین واگذار می‌شود.

علی‌خاصی تصریح کرد: تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن ۳۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ساله است.

وی گفت: در سفر استاندار به خوانسار نقاط قابل ساخت مسکن مورد بازدید قرار گرفت و قرار شد نقشه‌های تفکیک آماده و به کمیسیون ماده پنج استان ارسال شود تا ضمن حفظ اصالت باغ‌شهر بودن خوانسار و محیط طبیعی شهر، زمین‌های قابل ساخت مسکن مشخص شود.

وی با اشاره به جذب ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار قیر در هفته آخر اسفندماه ۱۴۰۰، گفت: این میزان اعتبار قیر بین هشت روستای شهرستان خوانسار توزیع شده است، اگر مشکل حفاری و اجرای طرح هادی نداشته باشیم شرایط برای آسفالت معابر روستایی فراهم است.

کد خبر 571354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.