فراخوان نخستین «جشن ملی روابط‌ عمومی»

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» با همکاری مشترک انجمن متخصصان روابط‌ عمومی، انجمن روابط‌ عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌ عمومی در «تالار وحدت» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی»، مراسم گرامیداشت این روز با حضور پرشور مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارائه سه سخنرانی برگزیده علمی در خصوص آخرین دستاوردهای روابط‌عمومی در حوزه‌های پژوهش، مدل‌سازی و ارتباطات در سه سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، تأسیس کرسی تخصصی روابط‌عمومی برای بررسی و تحلیل علمی مباحث مرتبط با افزایش جایگاه و کارآمدی روابط‌عمومی‌ها و انتشار ویژه‌نامه رنگی از جمله برنامه‌های این رویداد است.

در این مراسم در کنار برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده، ضمن تقدیر از برخی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی، برنامه‌های دیگری از جمله رونمایی سه عنوان کتاب جدید روابط‌عمومی که امسال و به همین مناسبت منتشر می‌شود انجام خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های نخستین «جشن ملی روابط عمومی» می‌توان به ارائه یافته‌های نخستین نظرسنجی علمی روابط عمومی در ایران و انتشار کتاب تاریخ روابط عمومی ایران اشاره کرد.

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به صورت حضوری در «تالار وحدت» برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و سایر علاقه‌مندان رایگان و آزاد است.

علاقه‌مندان ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌تلفن‌های ۶۶۵۷۰۱۹۴ ۶۶۹۴۳۶۷۰ و پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده است.

کد خبر 571278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.