۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
SEC برای ETF اسپات بیت کوین علاقه دارد

این شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال پس از موافقت اخیر SEC با ETF آتی بیت کوین، تلاش های لابی گری خود را با رگولاتور ایالات متحده افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وکلای Grayscale به کمیسیون بورس و اوراق بهادار نامه نوشتند و گفتند که درخواست آن برای یک صندوق قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین (ETF) نباید متفاوت از ETF آتی بیت کوین باشد. درخواست NYSE Arca برای فهرست کردن ETF مبتنی بر بیت کوین Teucrium در اوایل این ماه تأیید شد.

دیویس پولک گفت: «ما معتقدیم که دستور Teucrium نکته اساسی ذکر شده در نامه ۲۹ نوامبر ۲۰۲۱(۸ آذر) ما را تأیید می‌کند … [در مورد تأیید ETP ها، مبنایی برای رفتار متفاوت محصولات بیت کوین اسپاتی با محصولات آتی بیت کوین وجود ندارد». & Wardwell LLP، شرکت حقوقی نماینده Grayscale.
مدیر عامل گری اسکیل، Michael Sonnenshein در توئیتر گفت: «اگر SEC با ETF آتی بیت کوین مشکلی ندارد، نباید با ETF اسپات بیت کوین نیز مشکلی داشته باشد. و SEC دیگر نمی‌تواند به طور موجه از قانون به عنوان عامل تمایز استناد کند. انتظار می‌رود SEC در ماه جولای در مورد درخواست ETF گری اسکیل تصمیم‌گیری کند.

کد خبر 571276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.