مایکل سیلور: مایکرواستراتژی بیت‌کوین نمیفروشد

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) (NASDAQ: MSTR) ،شایعات مبنی بر فروش مخفیانه و بی سر وصدای بیت کوین توسط این شرکت را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آقای سیلور در حساب توییتری خود به این مسئله تأکید کرد که مایکرواستراتژی به عنوان یک شرکت سهامی عام، طبق قانون موظف است که هرگونه تراکنش را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به ثبت برساند. پس از اینکه آدرسی با نام “1P5ZED” در جابجایی مقدار قابل توجهی از بیت کوین همراه شد، شایعاتی در زمینه فروش ذخایر این دارایی دیجیتال توسط مایکرواستراتژی مطرح شد. بنا بر بیانات تحلیلگران و حامیان رمز ارزی، این نهنگ به احتمال زیاد می‌تواند شرکت مایکرواستراتژی ویا یک صرافی رمز ارزی باشد.

آقای سیلور در توییتی عنوان کرد که ما در صورت فروش بیت کوین به سهامداران اطلاع رسانی خواهیم کرد. شایان ذکر است که وی پیش از این اعلام کرده بود که این شرکت هرگز بیت کوین‌های خود را به فروش نخواهد رساند. آقای سیلور به عنوان یک حامی بزرگ رمزارز، یک سرمایه گذار حقوقی پیشتاز در بیت کوین است. علیرغم اینکه این دارایی نوسانات شدیدی را تجربه می‌کند، اما آقای سیلور نسبت به دورنگار بزرگترین رمزارز جهان خوشبین است.

بر اساس گزارش پیشین رسانه Finbold ، این شرکت قصد دارد به سرمایه گذاری در بیت کوین ادامه می‌دهد و معتقد است که پذیرش گسترده این رمزارز قریب‌الوقوع است. این در حالی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به این شرکت توصیه کرد که با توجه به نوسانات شدید، پرونده‌های خود را در آینده اصلاح کند.

کد خبر 571252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.