جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان؛ نقطه شروع ورزش‌های قهرمانی

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: نخستین مسابقه قهرمانی بین معلولان و جانبازان بعد از دوسال تعطیلی در چهار رشته در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمدصادق پسندیده» اظهار کرد: مسابقات ورزشی «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» اتفاقی خوب است که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در حال انجام است.

وی گفت: این مسابقات از نخستین دوره برگزاری تاکنون، روند رو به رشدی داشته و البته مانند هر رویداد دیگری، شاهد نقص‌هایی نیز هستیم که تلاش‌ها معطوف به برطرف کردن آن‌ها است.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان افزود: شهرداری اصفهان متولی ورزش نیست؛ اما تجهیزگر در حوزه ورزش همگانی است، بعضی از هیئت‌ها از این موضوع در قالب استعدادیابی هم استفاده می‌کنند که هیئت جانبازان و معلولان هم از این موضوع مستثنی نیست.

وی ادامه داد: مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در حوزه ورزش جانبازان و معلولان، در چهار رشته والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی و بوچیا در حال برگزاری است.

پسندیده خاطرنشان کرد: بعد از دو سال تعطیلی مجموعه‌ها و بسترهای ورزشی، این جام نقطه شروعی برای ورزش‌های قهرمانی بوده که استقبال خوبی هم از آن شده است.

کد خبر 571237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.