ساماندهی تبلیغات محیطی در خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد از نصب ده‌ها استند و سازه تبلیغاتی جدید توسط این سازمان برای انجام تبلیغات محیطی و فرهنگی خبر داد.

امید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری طبق قانون، متولی انجام تبلیغات محیطی و مرجع صدور مجوز نصب و استفاده از سازه‌های تبلیغاتی در سطح شهر و سایر نقاط عمومی شهر است.

وی افزود: سازه‌های جدید که نسبت به نمونه‌های قبلی از نظر کیفی ارتقا پیدا کرده‌اند در میادین مهم و نقاط پرتردد از جمله میدان‌های ۲۲ بهمن، یادبود و امام‌حسین (ع) نصب شده‌اند تا بیش از پیش در معرض دید شهروندان، رانندگان و مسافران وسایل نقلیه قرار بگیرند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا با قیمت‌های مصوب، همانند قبل سازه‌های تبلیغاتی را در اختیار نهادهای عمومی و خصوصی، مراکز علمی و فرهنگی، تجاری و شرکت‌ها قرار دهد تا از آن‌ها در راستای تبلیغات محیطی مورد نظر خود استفاده شود.

محمدزاده به ذکر تعدادی از مزیت‌های استفاده از این‌گونه سازه‌های تبلیغاتی برای نهادها و شرکت‌ها و مراکز تجاری اشاره و تصریح کرد: استفاده از تبلیغات محیطی و شهری مزایای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به تبلیغ در فضای باز با قابلیت مشاهده شبانه‌روزی، ارتباط مستمر با مشتریان و شهروندان بدون صرف زمان، دستیابی به مشتری‌های بالقوه برای کسب و کار مورد نظر، ماندگاری تصویر برند در ذهن شهروندان از طریق تکرار تبلیغات در سراسر شهر و بهای پایین و مقرون‌به‌صرفه نسبت به گونه‌های دیگر تبلیغات اشاره کرد.

کد خبر 571232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.