شارژ مالی نساجی‌چی‌ها در آستانه فینال جام‌حذفی/همه برای قهرمانی!

مسئولان استان مازندران برای افزایش روحیه نساجی، تمام توان خود را به کار گرفتند تا نساجی قهرمان حذفی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب از ساعت ۲۰:۳۰ فینال جام‌حذفی فوتبال ایران میان تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران پرشور دو تیم آغاز می‌شود تا جام‌حذفی ایران، قهرمان فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را بشناسد.

در همین راستا، برای افزایش روحیه نساجی‌چی‌ها، استانداری مازندران اعلام کرد پاداش ۳۰۰ میلیونی بازیکنان نساجی برای پیروزی در بازی نیمه نهایی برابر مس کرمان که از سوی استاندار مازندران به آنان وعده داده شده بود، به بازیکنان این تیم پرداخت شد.

همچنین با برگزاری جلسات مستقل با استاندار تهران و دریافت نظر مثبت رئیس شورای تأمین استان و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، نظر این شورا و مقامات مسئول برای برگزاری مسابقه فینال جام حذفی کشور با حضور تماشاگر جلب شده است و مشکلی در این قضیه وجود ندارد. با تغییر مصوبه شورای تأمین، هواداران پرشور نساجی می‌توانند در بازی فینال تیم خود را در برابر آلومینیوم اراک، همراهی کنند.

«روح‌الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز گفته ۶۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران نساجی به ورزشگاه آزادی تدارک دیده شده و بحث افطاری این هواداران نیز از سوی اداره کل صمت در دستور کار است.

گفتنی است طبق مصوبه سازمان‌لیگ سهم اولیه هواداران هر تیم برای حضور در ورزشگاه آزادی ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شده است.

کد خبر 571198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.