پیکسل واچ نسخه‌ای با حاشیه‌های قطور و قیمت بالاتر خواهد داشت

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه Pixel Watch Fit ساعت هوشمند گوگل احتمالا با قیمت بیشتر از گلکسی واچ ۴ سامسونگ عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد دارد از نخستین ساعت هوشمند خود با نام احتمالی پیکسل واچ رونمایی کند. این ساعت احتمالاً مدل دیگری به نام Google Pixel Watch Fit خواهد داشت که بعضی از ویژگی‌های آن منتشر شده است. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که Pixel Watch Fit ممکن است تفاوت‌هایی در طراحی داشته باشد.

با توجه به اینکه نشان تجاری Google Pixel Watch به‌تازگی توسط این شرکت ثبت شده است، می‌توان تصور کرد که ساعت هوشمند آینده این برند Pixel Watch نام دارد. مدل معمولی این ساعت احتمالاً صفحه‌نمایش تقریباً بدون حاشیه دارد درحالی‌که مدل Fit حاشیه‌های بسیار ضخیمی در اطراف صفحه‌نمایش خواهد داشت.

علاوه بر این، مدل معمولی ظاهراً از بدنه استیل ضدزنگ ساخته خواهد شد، درحالی‌که طراحی بدنه مدل Fit از جنس آلومینیوم خواهد بود. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه Special Black نیز در راه است. انتظار می‌رود که ساعت‌های هوشمند آینده گوگل، ماه آینده در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان Google I/O به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت Pixel Watch Fit تقریباً ۴۰۰ دلار است؛ بنابراین گران‌تر از گلکسی واچ چهار سامسونگ و تقریباً برابر با قیمت اولیه اپل واچ سری هفت خواهد بود.

کد خبر 571194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.