دسته بازی شیائومی GamePad Elite Edition رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی به‌تازگی از دسته بازی GamePad Elite Edition خود با قیمت ۶۰ دلار رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به تازگی از کنترلر GamePad Elite Edition برای گیمرها رونمایی کرده است. این محصول از پلتفرم استیم پشتیبانی می‌کند و دارای دکمه‌های سنتی A، B، X و Y است. در آزمایش‌های انجام شده شیائومی، کلیدهای کنترلر پس از یک میلیون بار فشرده شدن دچار مشکل نشدند. کنترلر شیائومی دو جوی‌استیک نسبتاً بزرگ دارد و از دکمه‌های تریگر کشیده استفاده می‌کند.

دسته بازی شیائومی GamePad Elite Edition از حسگر ژیروسکوپ شش محوره بهره می‌برد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند شرایط مختلف داخل بازی را از طریق کنترلر احساس کنند. محصول ذکر شده با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز اجرا می‌شود و می‌توان آن را از طریق بلوتوث به دستگاه متصل کرد.

دسته بازی شیائومی GamePad Elite Edition به بلوتوث ۵.۰ و گیرنده بی‌سیم 2.4G مجهز شده است. شیائومی کنترلر جدید خود را به تراشه Nordic مجهز کرده است تا از باثبات بودن اتصال آن به سیستم اطمینان حاصل شود. محصول ذکر شده را می‌توان به کامپیوترهای ویندوزی، تلویزیون‌های هوشمند، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی متصل کرد. به نظر می‌رسد که کنترلر شیائومی GamePad Elite Edition با قیمت تقریباً ۶۰ دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 571193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.