افسران تست دوپینگ در مهم‌ترین بازی فصل حضور نداشتند!

افسران تست دوپینگ که باید بعد از هربازی از باید به صورت رندوم از بازیکنان تست بگیرند، در فینال لیگ برتر بسکتبال حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته دوشنبه _پنجم اردیبهشت ماه_ نخستین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های ذوب آهن و شهرداری گرگان در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد که گرگانی‌ها با نتیجه ۷۲ بر ۶۴ پیروز این رقابت بودند.

یکی از موضوعات شائبه برانگیز دیدار روز گذشته فینال لیگ برتر بسکتبال، یکی از بازیکنان خارجی شهرداری گرگان بود. این بازیکن که ۳۴ سال سن دارد در طول ۴۰ دقیقه نفس‌گیر مسابقه تنها یک استراحت با زمانی کم داشت و این حساسیت را به وجود آورد که چگونه این بازیکن در این سن و سال همچنان سرحال و فراتر از نیروی یک بازیکن جوان در طول ده‌ها مسابقه لیگ برتر در زمین مسابقه بالا و پایین می‌پرد و دوندگی دارد. این درحالی است که در اتفاقی عجیب‌تر افسران تست دوپینگ که باید بعد از هر بازی به صورت رندوم از بازیکنان تست دوپینگ بگیرند، در این دیدار حساس حضور نداشتند و به شائبه دوپینگ برخی بازیکنان شهرداری گرگان دامن زدند!

باید دید درخصوص این موضوع فدراسیون بسکتبال چه واکنشی نشان خواهد داد و دلیل عدم حضور افسران دوپینگ آن هم در یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ برتر بسکتبال چه بوده است.

کد خبر 571113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.