حقوق معلمان حق التدریس پرداخت می‌شود

معاون آموزشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: حق التدریسی معلمان به همت دولت و مجلس سیزدهم از فروردین ماه ۱۴۰۰ با حقوق ماهانه آنان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمدرضا بنی لوحی امروز - سه‌شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه- در مراسم تکریم، و معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش بویین میاندشت با بیان اینکه مدرسه سنگر تعلیم و تربیت است و مراسم تودیع و معارفه در آموزش و پرورش یعنی «سنگر سپاری»، اظهار کرد: در چرخش مدیران آموزش و پرورش و آموزش عالی نباید نگاه سیاسی شود.

وی با بیان اینکه زمانی دشمن به تصاحب سرزمین ایران چشم طمع داشت، اما اکنون دشمن با تمام توان فکر و اندیشه و اعتقادات دانش‌آموزان را هدف گرفته است، افزود: جریان انحرافی و فتنه در داخل و خارج کشور با چهره‌های مختلف فکر و اندیشه دانش‌آموزان را هدف گرفتند.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: آموزش و پرورش سنگر تعلیم و تربیت است و ضرورت دارد تمام ظرفیت بویین میاندشت در کمک به آموزش و پرورش برای تربیت دانش‌آموزانی هم تراز با انقلاب بسیج شوند.

بنی‌لوحی گفت: رئیس جدید آموزش و پرورش بویین میاندشت، سند تحول بنیادین را نصب العین قرار دهد، از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده کند، اقامه نماز در مدارس و مسائل اعتقادی و فرهنگی و عفاف و حجاب را در مدارس شهرستان الویت قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه پس از گذشت ۱۰ سال در دولت آیت الله رئیسی سرانه به حساب مدارس واریز شد، گفت: پس از ۱۰ سال قرار است رتبه بندی معلمان اجرا شود، البته در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به اصفهان نقطه نظرات مدیران گفته شد که قول دادند تا پایان خردادماه انجام شود.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حق‌التدریسی معلمان به همت دولت و مجلس از فروردین ماه ۱۴۰۰ با حقوق ماهانه آنان پرداخت می‌شود، معلمان قشر مظلوم جامعه هستند که در دوران کرونا از طریق فضای مجازی و با استفاده از اینترنت خود آموزش به دانش‌آموزان را ادامه دادند.

خلأ آموزشی در دوران کرونا برای دانش‌آموزان جبران شود

در ادامه مجتبی نجفی، رئیس آموزش و پرورش بویین میاندشت با بیان این‌که پست و مقام میزان سنجش آزمون و خطای انسان است، اظهار کرد: همه باید در تربیت دانش‌آموزان به آموزش و پرورش کمک کنند تا آینده سازان انقلاب انسان‌هایی متعهد و متخصص باشند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب آموزش و پرورش از کشورهای غرب تقلید می‌کرد؛ گفت: در سال ۱۳۹۰ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مصوب شد تا آموزش و پرورش به یک گفتمان بالغ تبدیل و از شعار محوری خارج شود.

رئیس آموزش و پرورش بویین میاندشت گفت: «شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» مسئولیت آموزش و پرورش را سنگین‌تر می‌کند، تمام دستگاه‌های اجرایی و اولیا و مربیان به گونه‌ای عمل کنند تا دانش‌آموزانی متخصص و متعهد و هم تراز با انقلاب تحویل جامعه بدهیم.

وی با تأکید بر این‌که معلمان بر اساس سند تحول بنیادین عمل کنند، گفت: دوران کرونا به دانش‌آموزان سخت گذشت چون کیفیت آموزش مطلوب نبوده و لازم است خلأ آموزشی جبران شود.

منصب آموزش و پرورش فرصتی برای آزمون است

احمد زالی، رئیس سابق آموزش و پرورش بویین میاندشت، منصب آموزش و پرورش را فرصتی برای آزمون خود دانست و اظهار کرد: همه در کمک به آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت آینده سازان کشور نقش دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کاری انجام دادیم که رضای خدا و مردم در آن بود نشاط‌آور است، اگر مال یا سمت یا شغلی به دست آوردید آن را به عنوان یک وظیفه بدانید و برابر آن کار کنید، و اگر زمانی این موقعیت از دست شما گرفته شد، غمگین نباشید چون تمام این موارد وسیله آزمون است

کد خبر 571109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.