دانش‌بنیان‌ها بازوی اصلی پیشرفت کاشان/ توجه به ناوگان اتوبوسرانی قم

دانشبنیان‌ها بازوی اصلی پیشرفت، تلاش شورای مشهد برای تحقق شعار سال، توجه شهروندان به نیازمندان در ماه رمضان، پایش رودخانه‌ها برای کاهش برداشت بی رویه، ایجاد انگیزه در شهروندان چابهاری، پاداش پارلمان شهری اراک برای تیم آلومینیوم و توجه به ناوگان اتوبوسرانی قم را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دانش بنیان‌ها بازوی اصلی پیشرفت، تلاش شورای مشهد برای تحقق شعار سال، توجه شهروندان به نیازمندان در ماه رمضان، پایش رودخانه‌ها برای کاهش برداشت بی رویه، لزوم مشارکت شهروندان در طرح‌های مدیریت شهری، تحقق شعار سال نیازمند مشارکت مردم، آمدن طرح و ایده شهروندی به شورای شهر چالوس، ایجاد انگیزه در شهروندان چابهاری، توجه مدیریت شهری قم به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، افزایش چالش‌های بصری در شهر تهران، راه اندازی سامانه سوت زنی، پاداش پارلمان شهر برای تیم آلومینیوم اراک و توجه به ناوگان اتوبوسرانی قم در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم.

دانش‌بنیان‌ها بازوی اصلی پیشرفت شهر هستند

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: از طرح‌ها و ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری حمایت می‌کنیم.

تلاش شورای مشهد برای بهره‌مندی از فناوری‌های دانش بنیان

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه شهری مانند ترافیک، حمل‌ونقل که در بخش نوآوری فعال هستند، برای تحقق برنامه‌ها و طرح‌ها کمک خواهد گرفت.

لزوم توجه شهروندان به نیازمندان در ماه رمضان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به احوال فقرا و نیازمندان یکی از توصیه‌های دینی است و ضروری است که در این ماه شهروندان توجه به این مسئله را در اولویت قرار دهند.

لزوم پایش رودخانه‌ها برای کاهش برداشت بی‌رویه

مشاور کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای جلوگیری از بهره‌برداری بی‌رویه از رودخانه‌ها، پایش سه رودخانه مهم زرجوب، گوهررود و سفیدرود حوزه شهرستان رشت از شریان‌های اصلی زندگی در شهر و روستاها دنبال می‌شود.

تحقق شعار سال نیازمند مشارکت مردم است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شعار سال در مجموعه شهرداری با مشارکت تمام شهروندان و در هر سه بخش " تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" تحقق یافت.

لزوم مشارکت شهروندان در طرح‌های مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با مشارکت شهروندان شهری زیبا و آباد به ارمغان خواهیم آورد.

میز طرح و ایده شهروندی به شورای شهر چالوس آمد

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از تصویب میز طرح و ایده شهروندی در شورای ششم این شهر خبر داد.

توجه مدیریت شهری قم به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: آماده‌سازی خانه‌موزه هیئت، خانه‌موزه مراجع، خانه‌موزه شهید فخری‌زاده و خانه‌موزه‌های شهیدان یک اقدام زیرساختی و زیربنایی در انتقال مفاهیم فرهنگی و مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

راه‌اندازی سامانه سوت زنی شهرداری در آینده‌ای نزدیک

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در آینده‌ای نزدیک دیوار بی‌اعتمادی که بین بخشی از جامعه با شهرداری و مدیریت شهری وجود دارد، نسبت به قبل کوتاه‌تر می‌شود.

ایجاد انگیزه در شهروندان چابهاری با المان‌های بومی و محلی

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: المان بومی زیبایی محیط شهری را به همراه دارد و باعث آرامش روحی و روانی در شهروندان می‌شود.

افزایش چالش‌های بصری در شهر با از بین رفتن معماری ایرانی اسلامی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنر معماری و شهرسازی ایران سابقه‌ای به قدمت تاریخ و تمدن پرافتخار ایران دارد که این هنر در میان سایر کشورها از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همواره از آن به عنوان یکی از گنجینه‌های تمدن بشری یاد می‌شود.

پاداش پارلمان شهر برای تیم آلومینیوم اراک

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک از پرداخت پاداش به بازیکنان تیم آلومینیوم اراک در صورت قهرمانی در جام حذفی خبر داد.

توجه به ناوگان اتوبوسرانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق برای خرید اتوبوس در نظر گرفته شده است تا تعداد اتوبوس‌ها با هدف ارتقای سیستم حمل‌ونقل عمومی افزایش یابد.

کد خبر 571103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.