جمع‌آوری ۲۹۵متکدی و دست‌فروش در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در فروردین‌ماه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر، ۶۲ اخطاریه صادر و ۲۳خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۱۷۸نفر دست‌فروش و ۱۱۷نفر متکدی جمع‌آوری شده‌اند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در فروردین‌ماه، اظهار کرد: در ماه گذشته برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر دو هزار و ۴۰۳ تذکر، ۶۲۰ اخطاریه صادر و رفع تخلف دو هزار و ۲۰۷ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد ۴۶۳ اخطاریه صادر و ۱۴۰ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در فروردین‌ماه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۶۲ اخطاریه صادر شده و ۲۳ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۱۷۸ نفر دست‌فروش و ۱۱۷ نفر متکدی جمع‌آوری شده‌اند.

وی با بیان اینکه در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از مواردی مانند ۱۰ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۱۵۲ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۲۱۷ ساختمان، تبدیل وضعیت ۱۳۸ ساختمان و یک‌هزار و ۱۱۱ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر همچون پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده از مصالح و نخاله، اظهار کرد: در این راستا ۷۹۶ مورد اخطاریه صادر شده و ۱۰۶ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در فروردین‌ماه امسال در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۲۰ رأی اجرا و ۳۰ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ماه نخست سال جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها ۱۳۱ رأی اجرا شده است.

کد خبر 571082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.