بایننس اشتراک گذاری داده‌ها با FSB روسیه را تکذیب کرد

بایننس گزارش رویترز را که می گفت این صرافی موافقت کرده است اطلاعات کاربران را با یک آژانس اطلاعاتی مالی روسیه به نام Rosfin که داده‌ها را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند به اشتراک بگذارد،تکذیب کرد و اضافه کرد که با استناد به قانون تحریریه خود این شرکت رسانه‌ای از رویترز شکایت رسمی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پست صرافی کریپتو اشاره شده است که مقاله اخیر رویترز سعی دارد به دروغ نشان دهد که بایننس روابط نزدیکی با آژانس‌های تحت کنترل FSB و تنظیم‌کننده‌های روسیه دارد. در گزارش رویترز با استناد به پیام‌های متنی آمده است: گلب کوستارف (Gleb Kostarev)، رئیس اروپای شرقی و روسیه بایننس، با درخواست Rosfin برای موافقت با اشتراک‌گذاری داده‌های مشتری موافقت کرد.

Rosfin به دنبال ردیابی میلیون‌ها دلار بیت کوین بود که توسط رهبر زندانی مخالف، الکسی ناوالنی (Alexei Navalny) ، جمع‌آوری شده بود. انکار بایننس حاوی مجموعه‌ای از موارد بود از جمله: «پیشنهادات مبنی بر اینکه بایننس هر گونه اطلاعات کاربری از جمله الکسی ناوالنی را با آژانس‌های تحت کنترل FSB روسیه و تنظیم کننده‌های روسیه به اشتراک گذاشته است، کاملاً نادرست است.

بلاک گزارش داد که یکی از نمایندگان بایننس گفته است که این شرکت به دولت روسیه در تلاش برای تحقیق درباره ناوالنی کمک نکرده است. بایننس در ادامه گفت که قبل از درگیری کنونی در اوکراین، مخالفت با روسیه هیچ تفاوتی با هیچ سازمان بین‌المللی دیگری نداشت. وی افزود که پس از شروع جنگ، بایننس کار خود را در روسیه متوقف کرد و به شدت تحریم‌ها را اجرا کرد و همچنین اشاره کرد که بیش از ۱۰ میلیون دلار به تلاش‌های بشردوستانه برای کمک به اوکراینی‌ها کمک کرده است.

کد خبر 571043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.