لزوم مشارکت شهروندان در طرح‌های مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با مشارکت شهروندان شهری زیبا و آباد به ارمغان خواهیم آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز _سه‌شنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ در مراسم افتتاحیه پارک کوی رمضان شهر اهواز، اظهار کرد: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در این دوره وعده‌هایی به شهروندان داده‌اند که در تلاش برای تحقق آن هستند؛ چرا که هر مسیری مقدماتی دارد و باید مراحل آن طی شود تا به مرور ثمره آن نمایان شود و منفعت آن به شهروندان برسد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در حوزه زیرساخت و وضعیت ساختاری که ضرورت شهر اهواز است، اقداماتی در این دوره انجام دادیم که امیدوارم که نتیجه‌بخش باشد و شاهد تأثیرات مثبت و روزافزون آن باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به طرح شهردار اهواز مبنی بر "هر هفته افتتاح یک پروژه" در نقاط مختلف شهر، گفت: این پیشنهاد، اقدام بزرگی است و آن را دنبال و پیگیری می‌کنیم تا شهروندان شاهد اقدامات مدیریت شهری باشند.

وی تاکید کرد: برای تحقق طرح‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر همکاری شهروندان لازم است و کلید اصلی تحقق اقدامات نیز مشارکت شهروندان در طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری است و هیچ اتفاقی به خوبی رقم نمی‌خورد، مگر اینکه شهروندان مشارکت لازم را داشته باشند.

محمودی ادامه داد: یکی از مسائل جدی که پیگیر آن هستیم مشارکت شهروندان در حوزه‌های مختلف است و باید اعتمادی بین مدیریت شهری و شهروندان شکل بگیرد و نگاه مدیریت شهری این است که شهری آباد و زیبا داشته باشیم؛ چرا که اهواز با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند یکی از زیباترین شهرها باشد.

وی با بیان اینکه امروز هفته سومی است که‌ شهردار در خصوص افتتاح پروژه‌ها وعده داده است، اضافه کرد: پارک کوی رمضان، کوی مجاهد، زیرسازی آسفالت معابر کوی کریشان، کوی زعفرانیه و خیابان ۱۰ کوی مدرس را امروز در این مکان (پارک کوی رمضان) افتتاح کردیم و بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال برای این طرح‌ها نیز هزینه شده است و به زودی افتتاح پروژه‌های بزرگ‌تری را نیز خواهیم داشت.

کد خبر 571032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.