اهمیت تلاش برای آشنایی شهروندان مشهدی با وظایف شوراها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: نبود آشنایی کامل شهروندان با جایگاه‌ها، مسئولیت‌ها و وظایف شوراها یکی از چالش‌های مدیریت شهری است، باید در مسیر آشناسازی مردم با وظایف شوراها تلاش مضاعفی داشته باشیم.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش رو بودن روز ملی شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: شوراها یکی از مهم‌ترین مظاهر تجلی اراده و خواست شهروندان و نمایانگر نقش ویژه‌ای است که نظام اسلامی برای شهروندان در اثرگذاری بر سرنوشتشان قائل است.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی تمام دغدغه خود را معطوف به خدمت به شهروندان قرار داده‌اند، ادامه داد: در این مسیر شوراهای اسلامی نیز مانند سایر دستگاه‌ها دارای کمبودها و موانعی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: نبود آشنایی کامل شهروندان با جایگاه‌ها، مسئولیت‌ها و وظایف شوراها یکی از چالش‌های مدیریت شهری است، همین نبود آشنایی سبب شده است تا با توقعات و خواسته‌هایی از سوی عموم مواجه باشیم که در حد وظایف و اختیارات شوراها نیست.

وی تاکید کرد: به عنوان شورای اسلامی شهر باید در مسیر آشناسازی شهروندان با وظایف، اختیارات و مسئولیت‌های شوراهای اسلامی شهر تلاش مضاعفی داشته باشیم و اقداماتی را در راستای ارائه خدمات مؤثرتر به شهروندان انجام دهیم.

کد خبر 570973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.