رشد ۲۳درصدی اهدا و نذر خون طی شب‌های قدر در اصفهان

سرپرست روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه ذخیره خون استان با توجه به استقبال خوب شهروندان از اهدا و نذر خون، طی شب‌های قدر به هشت روز رسیده است، گفت: اهدای خون طی شب‌های قدر ماه مبارک رمضان سال جاری، با افزایش ۲۳درصدی روبه‌رو شده است.

فرشته آرامش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت ذخیره خون استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از اهدای خون و پویش نذر خون در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، ذخیره خون استان اصفهان با افزایش مواجه شده و درحال‌حاضر حدود هشت روز است که در حد مطلوبی به سر می‌برد.

وی با اشاره به تعداد افراد اهداکنندگان خون در شب‌های قدر، افزود: طی شب‌های قدر ماه مبارک سال جاری، دو هزار و ۲۸۰ نفر برای اهدای خون به مراکز اهدای خون در سطح استان مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۹۲۴ نفر موفق به اهدای خون شدند.

سرپرست روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه ۱۳۷ نفر از مراجعه‌کنندگان اهدای خون در شب‌های قدر خانم بودند و از این تعداد ۸۳ نفر موفق به اهدای خون شدند، خاطرنشان کرد: اهدا و نذر خون در شب‌های قدر ماه مبارک سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۳ درصدی مواجه بوده است.

کد خبر 570964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.