۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
محله پرتمان تعیین تکلیف شد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از تصویب طرح پیشنهادی شهرداری اصفهان در کمیسیون ماده ۵ درخصوص محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان خبر داد.

محمد کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم منطقه هشت که با پیگیری‌های چند ساله شهرداری این منطقه و همکاری و تلاش شورای اسلامی شهر همراه بود، تعیین تکلیف محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان است که ما بین خیابان‌های رزمندگان، رباط و شهید ردانی پور قرار دارد.

وی افزود: سرانجام پس از پیگیری‌های مستمر و ارائه طرح‌های متعدد طی دو سال گذشته توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، طرح پیشنهادی شهرداری، ۲۵ اسفندماه سال گذشته در کمیسیون ماده ۵ شهرداری تصویب شد که در حال حاضر منتظر ابلاغ رسمی آن هستیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای شهرداری این منطقه در دو سال گذشته، تعیین تکلیف محله پرتمان بود که طرح پیشنهادی شهرداری، احداث فضای سبز بزرگی را در شمال شهر اصفهان پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه با ابلاغ طرح مصوب کمیسیون ماده ۵ خیابانی با عرض ۶۰ متر در امتداد خیابان آیت‌الله صادقی، محله پرتمان را در برمی‌گیرد و به خیابان رزمندگان مقابل خیابان سپاه متصل می‌شود، ادامه داد: با احداث این خیابان علاوه بر تعیین تکلیف زمین‌های متعدد، بار ترافیکی خیابان‌های رباط و امام خمینی (ره) به‌شدت کاهش می‌یابد و می‌تواند از نظر ترافیکی نقش به‌سزایی در شمال شهر اصفهان ایفا کند.

کد خبر 570938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.