اجرای فرش گل با ۱۰هزار شمعدانی

شهردار دلیجان در بازدید از فرش گل پارک فجر این شهرستان گفت: در طراحی این فرش از ۱۰هزار گل شمعدانی و اطلسی در سه رنگ متفاوت و از تولیدات گلخانه شهرداری استفاده شده و این گل‌ها مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی این شهرستان هستند.

علیرضا پوررستم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در ادامه اجرای عملیات زیباسازی و ایجاد فضای سبز به منظور بهبود محیط‌زیست و زیباسازی فضای شهری، فرش گل در پارک فجر به وسعت ۲۲۰ مترمربع اجرا شد.

وی از اجرای این طرح توسط کارشناسان فضای سبز شهرداری خبر داد و افزود: این طرح در پارک فجر شهرستان دلیجان، توسط اکیپ پرتلاش فضای سبز شهرداری آماده‌سازی، بستر کاشت ایجاد و فرش گل در آن اجرایی شده است.

شهردار دلیجان خاطرنشان کرد: در طراحی این فرش از ۱۰ هزار گل شمعدانی و اطلسی در سه رنگ متفاوت و از تولیدات گلخانه شهرداری دلیجان استفاده شده که این گل‌ها مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی این شهرستان هستند.

پوررستم تصریح کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است. از نکات برجسته این فرش گل، ماندگاری بالای آن است به نحوی که تا ابتدای فصل زمستان پهن خواهد بود.

وی به افزایش روشنایی فضای پارک‌ها و بوستان‌های شهر در آستانه فصل تابستان اشاره کرد و گفت: واحد تأسیسات شهرداری نسبت به بهسازی و تعویض سر چراغی‌های پارک راجی واقع در خیابان مهندس هاشمی و پارک فرهنگ اقدام کرده است که ضمن صرفه‌جویی در مصرف بهینه برق مصرفی، این اماکن در حد مطلوب و مناسب روشن شده و برای شهروندان قابل استفاده است.

کد خبر 570925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.