سامسونگ بر گجتی بر پایه واقعیت گسترده کار می‌کند

شرکت سامسونگ به تولید گجتی اشاره می‌کند که احتمالا متکی بر واقعیت گسترده خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ دو پرونده جدید در سازمان مالکیت معنوی موسوم به WIPO ثبت کرده است که تأیید می‌کنند این شرکت بر گجتی مبتنی بر فناوری واقعیت گسترده (XR) کار می‌کند. پرونده‌های جدید سامسونگ به دو نام تجاری Galaxy VR و Galaxy 360 مربوط است.

مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس، در مصاحبه‌ای در کنگره جهانی موبایل به صورت غیرمستقیم اعلام کرده بود که این شرکت در آینده‌ای نزدیک از محصول بر پایه واقعیت گسترده خود رونمایی خواهد کرد. با این وجود، جزئیات بیشتری در مورد گجت معرفی نشده در دسترس قرار نگرفته است. هنوز مشخص نشده که گجت جدید سامسونگ جز هدست‌های واقعیت مجازی در نظر گرفته می‌شود یا عینک واقعیت افزوده؟

با توجه به نام‌های تجاری جدید سامسونگ، احتمالاً هر دستگاهی که با تمرکز بر واقعیت گسترده معرفی شود از عبارت Galaxy در نام خود استفاده خواهد کرد. ممکن است گجت مبتنی بر XR سامسونگ بر ارتباط بین چندین دستگاه سری گلکسی متمرکز باشد. مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس پیش از این اعلام کرده بود که این شرکت بر رویکرد چند دستگاهی و برقراری ارتباط بین دستگاه‌های مختلف خانواده گلکسی تمرکز دارد.

کد خبر 570893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.