مرد نقره‌ای تئاتر ایران به خاک سپرده شد

پیکر «آرمین بشرویه» بازیگر صاحب نام آستارایی و مرد نقره ای تئاتر ایران و گیلان با حضور مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر از مقابل مجتمع اداره ارشاد تشییع و در آرامستان این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاپور تشرینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا در مراسم تشییع «آرمین بشرویه»، اظهار کرد: آرمین بشرویه متولد سال ۱۳۶۱ در آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران بود که در چهارم اردیبهشت جاری، پس از یک ماه مبارزه با بیماری سرطان در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت.

وی افزود: او یکی از بازیگران شناخته شده عرصه تئاتر بود که به سیلورمن (مرد نقره‌ای) تئاتر ایران و گیلان معروف بود و با کاراکتر نقره‌ای، نمایش‌های زیادی را با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف در داخل و خارج از کشور اجرا کرده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خاطرنشان کرد: بشرویه عنوان سوم بازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی، نامزد بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در جشنواره‌های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان و ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در شهرهای تهران، رشت، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، ساری، رامسر، آستارا و تالش را در کارنامه خود داشت.

کد خبر 570890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.