۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
یک رویداد تازه در ورزش اصفهان

اصفهان برای نخستین بار میزبان نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «فرهاد رحیمی» دوشنبه شب در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و مجریان برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اظهار کرد: نمایشگاه ورزش همواره به صورت محدود و در کنار دیگر نمایشگاه‌ها برگزار می‌شد؛ درواقع هیچ موقع این گونه نبود که صرفاً این نمایشگاه ورزشی باشد و همین موضوع، موجب تنزل ورزش شده است. نمایشگاه، مهم‌ترین رویداد هر حوزه و صنعتی است. در ورزش نیز این قضیه مستثنی نیست. با پیگیری‌هایی که انجام شد، توانستیم نمایشگاه تخصصی ورزش را در اصفهان برگزار کنیم و این اتفاق برای نخستین‌بار در شهری به جز تهران رخ داد. قطعاً اتفاق خوبی برای ورزش استان اصفهان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: هیچ امکانات کیفی کمتر از تهران نداریم و باید این رویداد بیشتر شود. البته نمایشگاه ورزش در دیگر استان‌های کشور نیز شرایط خوبی ندارد و سعی ما برگزاری این نمایشگاه بیش از یک بار در سال و در ابعاد گسترده است.

مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته افزود: برگزاری نمایشگاه هم در سمت عرضه و هم در سمت تقاضا، می‌تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد. در اصل افرادی که دریافت کننده‌های خدمات هستند، می‌توانند با حضور در نمایشگاه خدمات بهتری دریافت کنند.

وی درخصوص کمک این نمایشگاه به صنایع، گفت: این نوع نمایشگاه به فعالان ورزش کمک زیادی می‌کند و در خصوص ارتباط بین فعالان یک عرصه، مؤثر و منجر به تقویت کیفیت رویدادها به ویژه در حوزه ورزش است. قطعاً تلاش می‌کنیم بهترین نمایشگاه را در این حوزه برگزار کنیم و بهترین کیفیت را ارائه دهیم.

مسئولان همت کنند تا شاهد شهری سالم با توسعه ورزش باشیم

در ادامه حجت‌الاسلام «منوچهر مهروی‌پور» رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان نیاز به ارتقای سرانه‌های فرهنگی و ورزشی دارد تا به افزایش کیفیت زندگی شهروندان کمک کند. در این خصوص باید اتفاقات ویژه‌ای رخ دهد و مسئولان همت کنند تا شاهد شهری سالم با توسعه ورزش باشیم.

وی ادامه داد: ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش اتفاق نیکویی است و امیدوارم با هم‌افزایی ویژه برای توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی در اصفهان تلاش کنیم. همچنین در این زمینه، برپایی نمایشگاه ورزش کمک کننده است؛ ضمن اینکه می‌توان در زمینه تولید تجهیزات ورزشی نیز بسترسازی خوبی را داشته باشیم و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل را در زمینه تولید و مسائل مرتبط ورزشی رقم بزنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تأکید شورای اسلامی شهر اصفهان روی موضوع مباحث فرهنگی در عرصه‌های مختلف است و در بودجه ۱۴۰۱ در ورزش همگانی و به ویژه ورزش محلات تاکیداتی داشتیم و اگر فعالیتی از سمت مدیریت شهری باشد قطعاً دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست از پوستر رسمی نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته رونمایی شد.

کد خبر 570887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.