کاربرد ردیاب اشخاص در سفرهای نوروزی

هر ساله با آمدن تعطیلات نوروزی، خانواده‌های بسیاری با ماشین یا سایر وسایل نقلیه به سفر می‌روند.

معمولاً بسیاری از خانواده‌ها همسفرانی دارند که بیش از دیگران نیاز به مراقبت و محافظت دارند. برای حفظ امنیت این عزیزان و داشتن یک سفر خوش و خرم باید یکسری نکات ایمنی را رعایت کرد. در چنین شرایطی استفاده از ردیاب برای اشخاص به شما کمک خواهد کرد با آرامش و امنیت بیشتری سفر کنید. اگر در خانواده از فرد کم‌توانی نگهداری می‌کنید یا خاطره تلخی از گم‌شدن عزیزی دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. چرا که می‌خواهیم کاربرد ردیاب جی پی اس برای اشخاص در سفرهای نوروزی را برای شما شرح دهیم.

ردیاب اشخاص چیست و چه کاربردی دارد؟

بدون تردید حفظ امنیت اعضای خانواده از دغدغه‌های اصلی سرپرست خانواده است. کاربرد ردیاب جی پی اس برای اشخاص در سفرهای نوروزی مانند یک محافظ عمل می‌کند. جی پی اس یا ردیاب شخصی، وسیله‌ای بسیار کوچک و کاربردی بوده که با استفاده از آنن می‌توان موقعیت افراد را روی نقشه به سادگی پیدا کرد. این ردیاب‌ها با استفاده از یک باتری همه اطلاعات را در خود ذخیره و نگهداری می‌کنند. سپس اطلاعات ذخیره شده در ردیاب به سرور ارسال شده و کاربر از طریق اپلیکیشن نصب شده روی موبایل یا کامپیوتر، مکان دقیق افراد و خودرو را به طور لحظه‌ای رصد می‌کند.

امروزه ردیاب‌های شخصی از کاربردی‌ترین ابزارهای امنیتی بوده و می‌توانند برای کودکان، سالمندان و تمام اشخاص مورداستفاده قرار بگیرند. برای آگاهی از موقعیت فرد کم‌توان و سالمند، فقط باید ردیاب همراه او باشد.

معرفی برخی از امکانات دستگاه جی پس اس مخفی

در ادامه مقاله قصد داریم درباره کاربرد ردیاب جی پی اس برای اشخاص در سفرهای نوروزی بپردازیم. دستگاه جی پی اس مخفی انواع و اقسام متفاوتی دارد؛ برخی از آن‌ها فقط پروسه مکان‌یابی را انجام داده و مدل‌های دیگر هم قابلیت شنود صدا را دارند. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین امکانات دستگاه جی پی اس مخفی برای سفرهای نوروزی می‌پردازیم.

قابلیت تماس با اعضای خانواده از طریق ردیاب

برخی از ردیاب‌ها علاوه‌بر مکان‌یابی و ردیابی مسیر قابلیت تماس نیز دارند. برای استفاده از قابلیت تماس فقط باید به کودک یا سالمند نحوه تماس با ردیاب را آموزش دهید تا در مواقع اضطرار با شما تماس بگیرند.

کاربرد ردیاب اشخاص در سفرهای نوروزی

دکمه SOS و درخواست اضطراری

بسیاری از ردیاب‌ها از قابلیت تماس برخوردار نیستند؛ در چنین شرایطی برای حفظ ارتباط از دکمه SOS یا اضطراری استفاده می‌شود. به عبارتی دکمه SOS زمانیکه فرد کم‌توان به هیچ وسیله ارتباطی دسترسی ندارد به کمک می‌آید. فرد کم‌توان با فشردن این دکمه از والدین خود تقاضای کمک می‌کند.

قابلیت شنود صدای محیط

بدون‌تردید یکی از بهترین قابلیت‌های ردیاب‌های جیبی و شخصی در سفرهای نوروزی، قابلیت ضبط صدای محیط است. این ردیاب به والدین کودکان کم‌توان امکان می‌دهد، صدای محیطی که فرزند در آن قرار دارد را شنیده و در لحظات خطرناک به یاری او بشتابند.

اعمال محدوده حرکتی و جغرافیایی

بسیاری از ردیاب‌ها به شما امکان مشخص کردن محدوده جغرافیایی برای ردیاب را می‌دهند. بعد از مشخص کردن محدوده جغرافیایی در پنل در صورت ورود و خروج ردیاب به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. برای مثال کافیست بعد از مشخص شدن محدوده جغرافیایی، ردیاب را در وسایل شخصی فرد قرار دهید. به محض خروج فرد از محدوده جغرافیایی مشخص شده ردیاب به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

برخی دیگر از قابلیت‌ها و مزایای ردیاب اشخاص عبارتند از:

· وزن کم و ابعاد کوچک

· مراقبت و محافظت از حیوان خانگی

· قیمت و کیفیت مناسب

· قابل استفاده در همه نقاط دنیا

کاربرد ردیاب اشخاص در سفرهای نوروزی

استفاده از ردیاب شخصی برای چه افرادی مناسب است؟

سالمندان و افراد آلزایمری همیشه به توجه و مراقبت اطرافیان نیاز دارند؛ افراد کم‌توان، معلول و کودکان نیز نگهداری ویژه‌ای می‌خواهند. اما در اغلب موارد شلوغی زندگی روزمره، امکان مراقبت ۲۴ ساعته والدین از افراد نیازمند را می‌گیرد. همچنین بسیاری از افراد نیازمند نیز خواهان زندگی مستقل بوده و می‌خواهند امور شخصی خود را به تنهایی انجام دهند. همینطور که مشخص است، اعضای خانواده نگرانی بسیاری بابت سلامتی این عزیزان دارند. در نتیجه با استفاده از ردیاب جی پی اس برای اشخاص در سفرهای نوروزی، خاطره‌ای خوش و شاد خواهید داشت.

خرید ردیاب همراه مسافر از شرکت جی پی اس خودرو

در این مقاله به پرسش کاربرد ردیاب جی پی اس برای اشخاص در سفرهای نوروزی پاسخ داده و مزایای استفاده از این وسیله را شرح دادیم. اگر به دنبال خرید بهترین ردیاب از فروشگاهی معتبر و مطمئن هستید به شما شرکت جی پی اس خودرو را پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت جی پی اس خودرو با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش انواع ردیاب بهترین خدمات را به شما عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید سیستم ردیاب و جی پی اس و دریافت مشاوره بیشتر از طریق شماره ۰۲۱۸۸۸۰۱۳۲۵ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاورین شرکت جی پی اس خودرو آماده راهنمایی شما با توجه به نیاز و بودجه مورد نظرتان هستند

کد خبر 570871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.