دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان تشکیل شود

مدیرعامل مؤسسه دارالقران کریم اصفهان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به دبیرخانه دائمی نیازمند است که بازخورد گیری و آماده‌سازی برای آن را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد زادهوش امروز _دوشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه_ در آئین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: فعالیت در راه قرآن انسان را مصداق این حدیث قرار می‌دهد که هر کس قرآن به او عطا شود و آن را کم بشمارد ارزش‌ها را کوچک شمرده است.

وی با بیان اینکه زندگی سعادت‌مندان، مرگ شهیدان، نجات از روز حسرت و هدایت در آن در گرو فراگیری قرآن است، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به دبیرخانه دائمی نیازمند است که بازخورد گیری و آماده‌سازی برای آن را انجام دهد.

مدیرعامل مؤسسه دارالقران کریم اصفهان ادامه داد: انتظار می‌رفت نمایشگاه در بازه زمانی و ساعات بیشتری برگزار شود، البته با تشکیل دبیرخانه دائمی این مسائل برطرف می‌شود و افراد از هم‌اکنون برای سال آینده آماده خواهند شد.

وی ادامه داد: بهتر است از بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن و عترت در خصوص آنچه از فعالان و مؤسسات قرآنی توقع دارند، نظر سنجی کرد و برای تحقق آن برنامه‌ریزی لازم را انجام داد.

زادهوش با بیان اینکه بین مؤسسات قرآنی اصفهان همپوشانی و هم‌افزایی وجود ندارد در حالی که می‌توان چنین ظرفیتی را فراهم کرد، گفت: تعداد فعالان حوزه قرآنی بسیار بیشتر از افرادی است که در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید به سایر فعالان قرآنی که در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت حضور ندارند نیز توجه شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از پژوهشگران و فعالان قرآنی استان، آثار قرآنی فاخری را تولید کرده‌اند، لذا پیشنهاد می‌شود در کنار این نمایشگاه همایشی نیز برای نویسندگان قرآنی استان نیز برگزار شود تا از فعالان این حوزه نیز تقدیر شود.

کد خبر 570864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.