۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
وضعیت اتوبوسرانی تهران چگونه است؟

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: آمار خرابی مترو افزایش یافته است و مسافران دقایق طولانی منتظر می‌مانند، این در حالی است که پیش‌تر گفته شده بود هفت هزار میلیارد تومان برای خرید قطعات از طریق بانک شهر تأمین کردیم، اما باید به این کار سرعت داده شود.

سیدجعفر تشکری‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ها معمولاً تمایلات طرفین را نشان می‌دهد و زمانی کاربردی می‌شود که دقیقاً شرح کار، مجریان، زمان و نتایج و هزینه کار به صورت صریح بررسی شود.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها رافع مسئولیت‌ها در شهرداری نیست، گفت: بعضی از وظایف در شهرداری ذاتی است و باید این وظایف به خوبی انجام شود، اما باید بگویم که از مدیران گذشته گلایه‌مند هستیم که ۶۵۰۰ اتوبوس را به ۲۵۰۰ اتوبوس کاهش دادند. باید اعلام کنم که وضعیت اتوبوسرانی به هیچ‌وجه خوب نیست و تعداد اتوبوس‌های فعال به کمتر از ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است و لازم است به این مسئله توجه شود و باید از مدیران ذی‌ربط توضیح بخواهیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: آمار خرابی مترو افزایش یافته است و مسافران دقایق طولانی منتظر می‌مانند، این در حالی است که گفته شده بود هفت هزار میلیارد تومان برای خرید قطعات از طریق بانک شهر تأمین کردیم، اما باید به این کار سرعت داده شود؛ چرا که هنوز محصولی دریافت نشده است.

وی ادامه داد: در بحث سیستم‌های هوشمند نیز اوضاع خوب نیست، به گونه‌ای که جی پی اس اتوبوس‌ها خاموش است و تجهیزات الکترونیکی نیز وضعیت نامطلوبی دارد.

کد خبر 570803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.