بایننس داده‌ها را با آژانس دولتی روسیه به اشتراک گذاشت

طبق گزارش‌ها، بایننس موافقت کرد که اطلاعات کاربران را با یک آژانس روسی که اطلاعات مربوط به تراکنش‌های مالی را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند، به اشتراک بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس پیام‌هایی که رویترز به دست آورده است، گلب کوستارف (Gleb Kostarev) رئیس اروپای شرقی و روسیه بایننس، به دعوت یک سازمان غیرانتفاعی روسی به نام صندوق توسعه اقتصاد دیجیتال با آژانس موسوم به Rosfinmonitoring یا Rosfin در مسکو دیدار کرد.

از طریق پیام‌های به دست آمده، کوستارف نشان داد که انتخاب زیادی در این مورد ندارد.

کوستارف متعاقباً موافقت کرد که داده‌های مشتریان را به اشتراک بگذارد و یک واحد محلی در روسیه راه‌اندازی کند که از طریق آن مقامات می‌توانند درخواست دسترسی به داده‌هایی مانند نام و آدرس برای کمک به مبارزه با جرم و جنایت کنند. بر اساس این گزارش، در آن زمان، Rosfin به دنبال ردیابی میلیون‌ها دلار بیت کوین بود که توسط رهبر زندانی مخالف الکسی ناوالنی جمع آوری شده بود.

یکی از نمایندگان Binance به The Block گفت که به دولت روسیه در تلاش‌هایش برای تحقیق درباره ناوالنی کمکی نکرده است و گفت که گفتن اینکه پولی که او از طریق ارزهای دیجیتال جمع‌آوری کرده است در حال بررسی در پرونده قضائی او است اساساً نادرست است.

آنها ادامه دادند: بایننس هیچ گونه توافق غیرمعمولی با دولت روسیه منعقد نکرده است که با هیچ حوزه قضائی دیگری متفاوت باشد. این تعهدات عادی است و برای مثال هر بانک سنتی مشمول همان الزامات خواهد بود.

پیش از این بایننس به رویترز گفته بود که هرگز با مقامات روسی در مورد ناوالنی تماسی دریافت نکرده‌اند و تأیید نکرده‌اند که آیا به راه‌اندازی واحد محلی روسیه ادامه داده‌اند یا خیر.

کد خبر 570783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.