۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بوستان مشتاق اول متحول می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته بوستان مشتاق اول مورد توجه شهروندان و گردشگران بوده است، گفت: عملیات ساماندهی کف راهروهای این بوستان در دستور کار منطقه سه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به ساماندهی مسیرها و راهروهای بوستان مشتاق اول، اظهار کرد: یکی از بوستان‌هایی که در سال‌های گذشته مورد توجه شهروندان و گردشگران قرار گرفت، بوستان مشتاق اول است که وجود ایستگاه‌های ورزشی، سایت بازی کودکان، میزهای پینگ‌پنگ، حوض‌های آب و تجمع مردمی در اطراف آن به این امر صحه می‌گذارد.

وی افزود: با پیاده‌روسازی ضلع شمالی و جنوبی خیابان مشتاق اول در سال‌های گذشته و هموارسازی و مناسب‌سازی عبور معلولان برای ورود به این بوستان حدفاصل میدان بزرگمهر تا میدان خواجو، امسال عملیات ساماندهی کف راهروهای این بوستان در دستور کار شهرداری منطقه سه قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه ۱۰ میلیارد ریالی فاز اول پروژه ساماندهی کف راهروهای بوستان مشتاق اول، خاطرنشان کرد: عملیات آواربرداری این پروژه از سمت میدان بزرگمهر به صورت مقطعی در دست اقدام است که با زیرسازی و سنگ‌فرش آن به سمت میدان خواجو ادامه می‌یابد.

کد خبر 570758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.