گسترش همکاری‌های مشترک نخجوان و ایران در حوزه جوانان

همکاری‌های مشترک ایران و نخجوان ویژه جوانان در زمینه‌های برگزاری نمایشگاه‌ها، المپیادها و جشنواره‌های فرهنگی، علمی، هنری و رویدادهای ورزشی گسترش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوالفضل ربیعی، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با آرزو قاسم اف، رئیس شعبه امور جوانان بنیاد جوانان نخجوان و نماینده اداره امورخارجه نخجوان در محل این بنیاد، دیدار و گفتگو کردند.

قاسم اف درباره فعالیت‌های بنیاد جوانان جمهوری خودمختار نخجوان، اظهار کرد: بنیاد جوانان در راستای اجرای طرح‌های متعددی با دانشجویان و جوانان مانند برگزاری کنفرانس‌های فرهنگی و هنری، بازی‌ها و مسابقات فکری و ورزشی و همچنین، برگزاری جلسات با جوانان برای کمک به توسعه فعالیت‌های آن‌ها در همه زمینه‌ها در جمهوری خودمختار نخجوان فعالیت می‌کند.
وی از برگزاری اردوها و تورهای گردشگری و دوره‌های آموزشی زبان‌های انگلیسی و فرانسوی و دوره آموزشی کامپیوتر با همکاری بنیاد جوانان نخجوان ویژه دانشجویان و جوانان علاقه‌مند خبر داد.

وابسته فرهنگی کشورمان در نخجوان نیز در ادامه گفت: وابستگی فرهنگی همانند پلی برای برقراری هرچه بیشتر ارتباطات فرهنگی مراکز و نهادها و بنیادهای مشابه بنیاد جوانان بین ایران و نخجوان تلاش می‌کند.
ربیعی افزود: برقراری ارتباط میان جوانان که آینده کشورها در دست آنهاست، شناخت و تعاملات بیشتر جوانان با یکدیگر قطعاً در توسعه روابط فرهنگی، دوستی و برادری دو ملت مؤثر خواهد بود.

به گفته وی، آماده همکاری برای برقراری هرچه بیشتر این ارتباطات دوجانبه برای زمینه سازی حضور و مشارکت جوانان نخجوانی در نمایشگاه‌ها، المپیادها و جشنواره‌های فرهنگی، علمی و هنری و رویدادهای ورزشی در ایران و بالعکس هستیم.

کد خبر 570710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.