سامانه ارسال حق بیمه کارفرمایان تغییر کرد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان از فعال‌شدن سامانه جدید ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: این سامانه جایگزین سامانه قبلی شده و برای جلوگیری از اختلال در فرستادن فهرست حق بیمه و مشکلات احتمالی کارفرمایان سایت قبلی از امروز غیرفعال است.

محسن ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه سامانه جدید ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به نشانی ir.tamin.Es در اختیار کارفرمایان قرار گرفته است، اظهار کرد: این سامانه جایگزین سامانه قبلی به نشانی ir.tamin.Samt شده و برای جلوگیری از اختلال در فرستادن فهرست حق بیمه و مشکلات احتمالی کارفرمایان سایت قبلی از امروز غیرفعال شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه جدید در اختیار همه کارفرمایان برای بارگذاری لیست ماهانه حق بیمه قرار گرفته است، افزود: تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا کارفرمایان زیر پوشش بتوانند برای ارسال فهرست ماهانه کارکنان و پرداخت حق بیمه از طریق سامانه ir.tamin.Es اقدام کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان شماره ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی را به شکل شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به کارفرمایان و بیمه‌شدگان اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی سامانه ir.tamin.es بیش از ۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری ارائه و سالانه از ۷۰ میلیون مراجعه به شعب تأمین اجتماعی در کشور جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تغییر سامانه ارسال لیست بر اساس تصمیم کمیته راهبری و بهبود فرآیندهای طرح ۳۰۷۰ مبنی بر یکپارچه‌سازی سامانه‌های خدمات غیرحضوری اجرا شده است.

کد خبر 570690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.