از همه ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکل کارخانه کاشی اصفهان استفاده می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: در کمیته ویژه‌ای که برای بررسی مشکلات کارخانه کاشی اصفهان تشکیل شده است، از همه ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات این شرکت استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «امیررضا نقش» درخصوص آخرین وضعیت کارخانه کاشی اصفهان، اظهار کرد: این شرکت خصوصی بوده که در سال ۱۳۸۸ واگذاری آن انجام شده و مشکلات متعددی در بخش مالکیت و شکایات حقوقی دارد.

وی افزود: آخرین پیگیری‌ها درخصوص وضعیت این شرکت در سال گذشته توسط مدیریت آن انجام و مواردی از جمله مسائل مالیاتی، بیمه‌ای و کارت بازرگانی در ستاد تسهیل استان بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مدیریت این شرکت در ستاد تسهیل متعهد شد که با رفع مشکل کارت بازرگانی و صادرات معوقات، آن را پرداخت کند که این اقدام در بهمن‌ماه اتفاق افتاد و مشکل کارت بازرگانی شرکت برطرف شد.

نقش اضافه کرد: این شرکت خصوصی و سهامی عام بوده که براساس قانون تجارت باید اداره شود؛ اما اختلافاتی که میان مالکان و سهامداران آن وجود دارد، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: برای بررسی و حل مشکلات این شرکت، کمیته ویژه‌ای با حضور همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در هفته آینده تشکیل خواهد شد.

معاون استاندار اصفهان گفت: جلسه مقدماتی این کمیته برگزار شده است، در جلسه هفته آینده نیز از همه ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات این شرکت استفاده خواهد شد.

کد خبر 570688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.