ریزر از ساندبار جدید Leviathan رونمایی کرد

ساندبار جدید ریز که دومین نسل ساندبارهای سری Leviathan محسوب می‌شود، از فناوری صوتی THX Spatial Audio بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ریزر به‌تازگی از ساندبار جدید خود که Razer Leviathan v2 نام دارد و به چند درایور اسپیکر و ساب‌ووفر مجهز است، رونمایی کرد. این ساندبار از فناوری صورتی THX Spatia Audio و نورپردازی جذاب Razer Chroma RGB بهره می‎‌برد. می‌توان این محصول را از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل کرد، ساندبار ذکر شده از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

با نصب درایورهای ویندوز ۱۰ و نسخه‌های جدیدتر می‌توانید از همه قابلیت‌های ارائه شده توسط ساندبار Leviathan V2 بهره‌مند شوید، البته بدون کامپیوتر نیز می‌توان از این ساندبار استفاده کرد. می‌توان این محصول را با استفاده از بلوتوث ۵.۲ به گوشی هوشمند و تبلت متصل کرد. ساندبار Razer Leviathan v2 با بهره‌مند شدن از فناوری اختصاصی THX Spatial Audio صداها را به شکلی واقع‌گرایانه تفکیک می‌کند. گیمرها به لطف این فناوری، صدای فراگیر ۷.۱ را با دقت بسیار بالا خواهند شنید.

کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار ویندوزی یا موبایلی ریزر تغییراتی در صدا و نورپردازی RGB اعمال کنند. Leviathan v2 دارای ۱۶ ناحیه نورپردازی است تا کاربران بتوانند به روش‌های متنوع نورپردازی را شخصی‌سازی کند. ساندبار جدید ریزر با قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 570664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.