هدف‌گذاری برای کاهش ۵۰ درصدی جرایم در شهرستان اصفهان/لزوم احداث سریع‌تر کمپ ویژه ماده ۱۶

فرمانده انتظامی استان از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری این فرماندهی برای کاهش ۵۰ درصدی جرایم در شهرستان اصفهان تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی سابق و جدید شهرستان اصفهان و تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان که با حضور مقامات و مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی ایران اسلامی، اظهار کرد: امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر تلاش بیشتر و مجاهدانه در راستای حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب، افزود: فرماندهی کل انتظامی کشور در همین رابطه رسالت سنگینی دارد و برای حفظ ارزش‌ها و مبانی دینی در جامعه باید تمام توان خود را بسیج کند. امروز دشمنان نظام به صراحت اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها و کارشکنی‌ها در تأمین امنیت کشور خود و حتی کشورهای منطقه موفق بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تغییر ساختار انتظامی کشور از نیرو به فرماندهی کل با عنایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تصریح کرد: با توجه به ارتقای صورت گرفته، نیروی انتظامی کشور به دنبال جذب نیروی‌های جوان بسیجی، انقلابی و دارای روحیه ایثارگری و جهادی است تا با تقویت منابع انسانی خود با قوت بیشتر در خدمت نظام اسلامی باشد و به خوبی رهنمودهای مقام رهبری را در جامعه پیاده کند.

لزوم تقویت فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان

وی با اشاره به حساسیت‌های خاص شهر اصفهان و با بیان اینکه دشمنان این نظام برای برهم زدن امنیت شهر اصفهان مدام درحال توطئه‌چینی هستند، ادامه داد: فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان باید تقویت شود تا بتواند از طریق تعامل با سپاه پاسداران، بسیج و دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی درجهت کاهش آسیب‌ها و تهدیدات دشمن قدم بردارد.

سردار میرحیدری اضافه کرد: با وجود فرماندهان هوشمند و توانا و ورود فرمانداران و مدیران جدید در دستگاه‌های مختلف به یاری خدا به مرور زمان شاهد حل شدن مشکلات مردم و برطرف شدن ناملایمات و معضلات اجتماعی خواهیم بود.

کنترل جرایم و مدیریت هوشمندانه تجمعات اعتراضی

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان، گفت: کنترل جرایم در چنین شرایطی در شهرستان اصفهان با حساسیت‌های بالا و با تمرکز دشمن بر این شهر، کار بسیار دشواری است که به یاری خدا در دوره فرماندهی سرهنگ اکبری شاهد کاهش ۱۰ درصدی کل جرایم و مدیریت هوشمندانه تجمعات اعتراضی بودیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به ارتقای جایگاه سرهنگ اکبری و انتخاب وی به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی یکی از استان‌های کشور به دنبال فردی شایسته برای جایگزینی به جای وی بودیم که در نهایت سرهنگ حسین بساطی که سمت فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان را برعهده داشت، به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان انتخاب شد و امید است وی نیز با قوت بیشتری در جهت بهبود و ارتقای امنیت شهرستان اصفهان قدم بردارد.

برنامه‌ریزی برای کاهش ۵۰ درصدی جرایم تا پایان سال جاری

وی با اشاره به ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و حماسه‌سازی‌های مردم شهرستان اصفهان در طول ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی و وجود تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و علما در این شهرستان، افزود: مردم این شهرستان شایسته بهترین خدمات هستند و ایجاد بهترین شرایط امنیتی برای این مردم کم‌ترین کاری است که ما می‌توان برای آنها انجام داد. از فرمانده جدید انتظار دارم می‌رود از طریق تعامل با دستگاه قضائی، با اقتدار در برابر مجرمان عمل و امنیت پایدار را در این شهرستان حفظ کند.

سردار میرحیدری از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری این فرماندهی به منظور دست‌یابی به کاهش ۵۰ درصدی جرایم در شهرستان اصفهان تا پایان سال جاری خبر و ادامه داد: بیشتر مشکلات و معضلات این شهرستان ناشی از عناصر بیرون از استان و بیرون از کشور است که باید با هوشمندی تمام این عناصر شناسایی و با برخوردهای مقتدرانه هیمنه آنها شکسته شود.

وی با بیان اینکه یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با فرماندهان عالی رتبه انتظامی کشور بهبود شرایط خدمات‌رسانی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها است، تصریح کرد: باید از لحاظ بهسازی محیط، اصلاح رفتار کارکنان، تکریم مردم و کاهش رفت و آمد به این مکان‌ها تلاش‌های زیادی صورت گیرد و به یاری خدا در دوره جدید فرماندهی این شهرستان، شاهد تغییرات محسوس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خواهیم بود.

لزوم احداث هرچه سریع‌تر کمپ ویژه ماده ۱۶ در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کندی احداث کمپ ویژه ماده ۱۶ در استان اصفهان، اضافه کرد: یکی از مطالبات جدی راه‌اندازی مرکز بازپروری معتادان است تا بتوان همه معتادان متجاهر را در کمترین زمان ممکن جمع‌آوری و به این مکان منتقل کرد.

وی اظهار کرد: متأسفانه با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، استان اصفهان فاقد چنین مرکز بازپروری است و اگرچه استاندار اصفهان به این موضوع ورود جدی داشتند اما احداث این ساختمان به کندی پیش می‌رود که نیازمند لزوم توجه مسئولان است.

لزوم اختصاص ابزارها و تجهیزات هوشمند و تقویت پلیس مبارزه با مواد مخدر

سردار میرحیدری با قدردانی از سرهنگ غلامحسین صفری، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، گفت: مبارزه با موادمخدر یکی از سخت‌ترین مأموریت‌های انتظامی است و سرهنگ صفری در طول دوره سه ساله مسئولیت خود زحمت کشیده و دستاوردهای خوبی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی با معرفی سرهنگ احمد نیکبخت به عنوان رئیس جدید پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان، ادامه داد: امید است سرهنگ نیکبخت در مسئولیت جدید خود موفق و سربلند شود، شاهد خدمات خوبی از وی باشیم و منشأ خیر و برکت برای استان باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به به پیچیدگی‌های خاص در حوزه مبارزه با موادمخدر و با تاکید بر لزوم اختصاص ابزارها و تجهیزات هوشمند و تقویت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خاطرنشان کرد: یقیناً امور به تنهایی پیش نمی‌رود و در این رابطه از سرهنگ نیکبخت انتظار می‌رود در راستای حل مشکلات این حوزه از ظرفیت بسیج، بهزیستی و سایر نهادها نهایت بهره را ببرد.

کد خبر 570621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.