توقیف ۲۲ خودروی شوتی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف ۲۲ دستگاه خودروی شوتی که در زمینه حمل کالاهای خارجی قاچاق فعالیت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای دستورالعمل برخورد با خودروهای شوتی که در زمینه حمل کالاهای خارجی قاچاق فعالیت می‌کنند، با رصدهای هوشمندانه، ۲۲ دستگاه از این خودروها را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی و ردیابی هوشمندانه خودروها طی یک عملیات هماهنگ و منسجم، آنها را با همکاری مأموران پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان _ شیراز متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه خودروهای مذکور در زمینه حمل کالاهای قاچاق فعالیت می‌کردند، ادامه داد: قاچاقچیان کالا با تغییر در اصالت و ارکان خودروهای خود با سرعت بالا در جاده‌ها تردد می‌کنند و با انجام حرکات و تخلفات حادثه‌ساز باعث به خطر انداختن جان سایر کاربران راه می‌شوند.

وی برخورد قاطعانه با خودروهای شوتی را جزو اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان دانست و با هشدار به باندها و دانه درشت‌های قاچاق کالا که از این‌گونه خودروها برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: طبق دستور ویژه دستگاه قضائی خودروهای شوتی چه حامل بار و چه فاقد کالای قاچاق باشند، توسط مأموران توقیف و با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

کد خبر 570618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.