عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از نظارت بر عملکرد سرویس مدارس قزوین تا صدور الکترونیک مجوز پروانه ساختمانی در قرچک و شناسایی ۱۴نقطه برای استقرار دستفروشان مراغه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ هفته گذشته شهرهای ایران در در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در ایلام

بابک محمدی آوندی، شهردار ایلام گفت: طرح جمع‌آوری و نگهداری سگ‌های ولگرد خیابانی در دستور کار شهرداری ایلام قرار گرفته و در طی روزهای آینده اجرایی می‌شود.

صدور الکترونیکی مجوز پروانه تراکم ساختمانی در قرچک

محسن خرمی، شهردار قرچک گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب و شفاف سازی در امورات شهرسازی، صدور مجوز پروانه تراکم ساختمانی در قرچک الکترونیکی شد.

شناسایی ۱۴ نقطه برای استقرار دست‌فروشان مراغه

محمد محمدی، معاون خدمات شهری شهرداری مراغه نیز معتقد است که ساماندهی دست فروشان در سال‌های اخیر چالش بزرگی برای مدیران شهری بوده است.

پرداخت بدهی معوقه کارکنان شهرداری مهاباد

شهردار مهاباد گفت: تمام حقوق معوقه و مطالبات کارگران فضای سبز، خدمات، پرسنل و کارکنان شهری تا پایان سال ۱۴۰۰ همراه با پاداش و عیدی پرداخت شد.

راه‌اندازی مرکز ایده‌پردازی مدیریت شهری ساوه

رضا یزدی، مسئول هسته ایده‌پردازی مدیریت شهری ساوه با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز حرکتی نوین و علمی در شهرداری این شهر است، گفت: یکی از راهکارهای مهم در توسعه پایدار شهری، بهره‌گیری از نظر و ایده اندیشمندان و نخبگان است.

پاکبان پاکدست ۲۲ میلیارد ریال را به صاحبش بازگرداند

حجت اسکندری پاکبان زنجانی ۲۲ میلیارد ریال را به صاحبش بازگرداند.

پذیرش بیش از ۵ هزار فوتی در آرامستان‌های قزوین

سعید عظیمی‌صدر، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین از پذیرش و خاکسپاری ۵۸۷۲ فوتی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴۲۵ نفر آقا و ۲۴۴۷ نفر خانم بوده‌اند.

۲۷ پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری با توجه به منابع درآمدی اندک، اقدامات خوبی در دستور کار دارد، به نحوی که در حال حاضر ۲۷ پروژه در سطح شهر خرم‌آباد فعال است.

نظارت بر عملکرد سرویس مدارس در قزوین

محمدرضا وثوق‌نیا، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از بازرسی و نظارت دقیق بر عملکرد خودروهای سرویس مدارس دانش‌آموزی در ایام پایانی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

کد خبر 570615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.