کمپ "جادو در جامعه" دانمارک دوباره زنده شد

شهرداری راندرس دانمارک بازگشت کمپ تعطیلات این شهر را اعلام کرد که یک رویداد یک هفته‌ای برای خانواده‌ها و افراد آسیب دیده اجتماعی است که به دلیل شیوع COVID ۱۹ به مدت دو سال متوقف شده بود. اکنون، شهرداری، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را آماده کرده است که شرکت کنندگان امسال را خوشحال‌تر از همیشه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپ تعطیلات از چهارم تا ۱۰ جولای در نزدیکی استادیوم لانگ‌وانگ راندرس برگزار می‌شود و قرار است طی برگزاری آن، فعالیت‌های ورزشی مختلف، اجرای موسیقی و گشت و گذار انجام شود.

با گسترش این رویداد، بزرگترین رخداد ورزشی دانمارک برای گروه‌های آسیب‌پذیر نیز در کمپ تعطیلات برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد در ۲۱ رشته ورزشی مختلف در مدت چهار روز رقابت کنند.

کمپ "جادو در جامعه" دانمارک دوباره زنده شد

جالب است بدانید که موضوع کمپ تعطیلات ۲۰۲۲ "جادو در جامعه" است. به این ترتیب، رویداد تابستانی بر ارزش اجتماع و "جادویی" که هنگام دور هم جمع شدن مردم رخ می‌دهد، تأکید می‌کند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت تا مشکلاتی را که با آن روبرو هستند در یک مرکز پذیرش موقتی در کمپ به اشتراک بگذارند و در مورد آنها بحث کنند.

اگرچه این رویداد توسط شهرداری راندرس برگزار می‌شود، اما مردم سراسر دانمارک می‌توانند در این کمپ شرکت کنند و از یک هفته تعطیلات بدون استرس لذت ببرند. توربن هانسن، شهردار راندرس در این رابطه گفت: "این خبر فوق‌العاده‌ای است که می‌توانیم بار دیگر به شهروندان در کمپ تعطیلات راندرس خوش آمد بگوییم. این یک هفته تابستانی فوق‌العاده با فعالیت‌های سرگرم‌کننده است و مردم می‌توانند همدیگر را ملاقات می‌کنند. تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از راندرس و مناطق اطراف در اردوهای تعطیلات قبلی شرکت کرده‌اند و امیدواریم دوباره این کار را انجام دهند. برای پیوستن به ما خوش آمدید."

کمپ "جادو در جامعه" دانمارک دوباره زنده شد

کد خبر 570594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.