تلاش‌ شورای‌ مشهد برای بهره‌مندی از فناوری‌های دانش‌بنیان‌

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه شهری مانند ترافیک، حمل‌ونقل که در بخش نوآوری فعال هستند، برای تحقق برنامه‌ها و طرح‌ها کمک خواهد گرفت.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های شورای اسلامی شهر مشهد برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: شعار امسال با عنوان "سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و برای تحقق شعار امسال و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان لازم است. رویکرد شورای ششم مشهد در سال جدید نیز در جهت تأکید مقام معظم رهبری برای محقق شدن شعار سال است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر مشهد در تلاش است تا بتواند در زمینه تحقق شعار سال به نحو احسن عمل کند، ادامه داد: عملکرد مدیریت شهری در سال جدید بر همین محور است و مصوباتی نیز در راستای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته‌ایم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: برای محقق شدن برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت شهری از دانش‌بنیان‌ها بهره خواهیم گرفت و قطعاً نگاه شورای ششم علمی و عملیاتی است و با این نگاه برای تحقق برنامه‌ها و شعار سال در تلاش هستیم.

وی در خصوص بهره‌مندی مدیریت شهری مشهد از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: مدیریت شهری مشهد از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه شهری مانند ترافیک و حمل‌ونقل که در بخش نوآوری فعال است برای تحقق برنامه‌ها کمک می‌گیرد و شرکت‌های دانش‌بنیانی که با حوزه مدیریت شهری مرتبط هستند، مورد توجه شورای ششم در راستای تحقق شعار سال خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته نیز اقداماتی که با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌شد، هزینه کمتری را به همراه داشت، تصریح کرد: بدون تردید شرکت‌های دانش‌بنیان فناوری‌های جدیدی دارند و با ورود این شرکت‌ها شرایط استفاده از فناوری‌های نوین فراهم می‌شود تا عملکرد و طرح‌ها راهبردی‌تر و در مدت زمان کوتاه‌تری اجرایی شود.

کد خبر 570586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.