۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
استیبل کوین ترا Binance.US اضافه شد

صرافی Binance.US اعلامیه‌ای درباره افزودن یک جفت معاملاتی جدید منتشر کرده است که امکان معامله بیت‌کوین را در برابر استیبل‌کوین UST Terra می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازوی آمریکایی صرافی بایننس اولین پلتفرم تجاری نیست که UST را به عنوان ارز پایه معرفی می‌کند. صرافی Bitrue جفت BTC/UST را در اواسط ماه می اضافه کرد. صرافی کریپتو OKX، یکی از برترین رقبای بایننس، جفت‌های معاملاتی مبتنی بر UST را با بیت کوین، اتریوم و سولانا در اوایل آوریل راه اندازی کرد. صرافی اصلی بایننس نیز اوایل این ماه معاملات جفت BTC/UST را معرفی کرد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، استیبل کوین UST در سال ۲۰۲۲ شهرت زیادی به دست آورده و ارزش بازار آن به نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار رسیده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، UST اخیراً به سومین استیبل کوین بزرگ در کل بازار تبدیل شده است (پس از USDT و USDC). UST پس از دو برابر شدن ارزش بازار استیبل کوین Dai، همچنان بزرگترین استیبل کوین غیرمتمرکز است.

استیبل کوین پرچمدار ترا توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا بنیاد Luna Guard (LFG)، یک سازمان غیرانتفاعی تحت مدیریت Terraform Labs، توانسته ذخیره عظیم بیت کوین را برای حفظ ارزش دلاری این استیبل کوین ایجاد کند. ترا همچنان مخالفان خود دارد که معتقدند این پروژه یک طرح پانزی با ابعاد عظیم است، زیرا برای پایدار ماندن به افراد بیشتری نیاز دارد تا در آن سرمایه گذاری کنند.

کد خبر 570555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.