ریپل الگوی مهم صعودی را تشکیل داده است

ریپل به طور بالقوه یک الگوی معکوس کننده به نام مثلث صعودی تشکیل داده است که اغلب صعودی در نظر گرفته می شود و ممکن است به ادامه رالی آن اشاره کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، XRP در روند نزولی طولانی مدتی قرار دارد که منجر به افت ۴۳ درصدی آن شده است. XRP هیچ تلاشی برای خروج از چرخه نزولی انجام نداده و به سادگی در این محدوده حرکت کرده است. شکل‌گیری مثلث صعودی در ماه آوریل (فروردین) آغاز شد، زمانی که قیمت ریپل به ۰/۶۹ دلار کاهش یافت. با تشکیل مرز پایین مثلث، حالا می‌توانیم با کاهش مداوم نوسانات مواجه شویم که یکی از نشانه‌های اصلی یک الگوی در حال شکل‌گیری است. در مورد حجم، در واقع شاهد کاهش تدریجی حجم معاملات هستیم که نشان از درستی و مشروعیت شکل‌گیری این الگو دارد.

یک مثلث صعودی چگونه عمل می‌کند

اغلب اوقات، مثلث‌های صعودی یا نزولی در انتهای یک رالی ظاهر می‌شوند و ادامه آن رالی را پیشنهاد می‌کنند، به همین دلیل است که این نوع الگوها را الگوهای ادامه می‌نامند. هرگاه قیمت یک دارایی به انتهای یک مثلث تشکیل شده برسد، از جهت حرکت خود خارج می‌شود. در مورد XRP، در این تئوری، شاهد شکست روبه پایین خواهیم بود. شاید برای وحشت زده شدن خیلی زود باشد، زیرا اغلب الگوهای ادامه دهنده نتایج معکوس دارند و ما شاهد تغییر روند خواهیم بود.

کد خبر 570530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.