کمک ۵۰میلیاردتومانی خیران در نیمه نخست ماه مبارک رمضان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک ۵۰میلیارد تومانی خیران و جذب ۳۰هزار حامی در نیمه نخست ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «حبیب آسوده» ضمن اشاره به حمایت بی‌نظیر خیران و نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان از پویش اطعام مهدوی افطاری ساده، اظهار کرد: خوشبختانه در این ایام شاهد کمک‌های قابل‌توجهی از سوی گروه‌های مختلف مردمی برای اجرای این پویش هستیم.

وی با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی در نیمه اول ماه مبارک رمضان نسبت به زمان مشابه سال قبل، افزود: بر اساس گزارش‌های به‌دست‌آمده از استان‌ها، این کمک‌ها افزایش چشمگیری داشته و در این فرایند خدمت‌رسانی به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این ماه افزایش‌یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: پویش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ارتباط با میزان کمک‌های مردمی در این ماه گفت: در قالب پویش «اطعام مهدوی، افطاری ساده» و در بازه زمانی ۱۵ روز از ماه مبارک رمضان بالغ‌بر هفت میلیون پرس غذا و افطاری به ارزش ۵۰ میلیارد تومان توزیع شده است.

آسوده اضافه کرد: آمار بعدی را در بیست‌وسومین روز از ماه مبارک رمضان اعلام خواهیم کرد، ولی روند فعلی نشان می‌دهد که در نیمه دوم ماه رمضان و در هفته اکرام این میزان افزایش یافته است.

وی از آمادگی مراکز نیکوکاری سراسر کشور برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «به عشق علی (ع)» باهدف جذب حامی برای هزار کودک نیازمند در مناطق محروم کشور با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) آغاز به کارکرده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ارتباط با آمار حامیان جذب شده برای ایتام در ماه رمضان، گفت: بر اساس آمار اولیه در نیمه رمضان ۳۰ هزار حامی برای ایتام جذب‌شده است.

به گزارش ایمنا، خیران برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ واریز کنند، همچنین کدهای دستوری #۱۲* و #۸۸۷۷* به‌منظور جذب کمک‌های مردمی برای این کار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 570521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.