وزش باد شدید و رگبار بهاری تا ۲روز آینده در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی ناپایدار از امروز تا اواسط هفته روی استان خبر داد و گفت: از فردا تا روز سه‌شنبه در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبار بهاری و رعدوبرق به‌ویژه در نیمه‌غربی استان خواهیم بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی ناپایدار از امروز تا اواسط هفته روی استان است و امروز وضعیت آسمان به شکل قسمتی ابری، افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به احتمال بارش پراکنده بهاری در غرب استان افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبار بهاری و رعدوبرق به ویژه در نیمه غربی استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۲۹ درجه و در خنک‌ترین ساعت‌های صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی، گرم‌ترین نقطه استان را خوروبیابانک با دمای ۳۷ درجه اعلام کرد و گفت: خنک‌ترین شهر بویین‌ومیاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد است؛ همچنین بارش‌ها به شکل پراکنده در سراسر استان اتفاق می‌افتد اما منجربه جاری شدن سیلاب یا روان‌آب نمی‌شود.

کد خبر 570513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.