۵ بازی تدارکاتی در راه آماده‌سازی جام‌جهانی

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی خواهان پنج بازی تدارکاتی برای ایران در ماه‌های پیش‌ رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ماه گذشته و مشخص‌شدن تکلیف گروه ایران، ما نیز مانند سایر کشورهای دیگر حاضر در جام‌جهانی به‌دنبال بازی‌های تدارکاتی مناسب و آماده‌سازی هرچه بهتر برای جام‌جهانی خواهیم بود.

با توجه به صعود تیم‌ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی قطر و هم‌گروهی با انگلیس، آمریکا و یکی از تیم‌های ولز، اسکاتلند و اوکراین، این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فدراسیون فوتبال، فراهم کردن شرایط آماده‌سازی تیم ملی است. در همین راستا «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی، برنامه‌های خود را برای این آماده سازی در اختیار فدراسیون قرار داده است.

سرمربی کروات تیم‌ملی برای آماده‌سازی شاگردانش درخواست پنج دیدار تدارکاتی تا شروع جام‌جهانی در قطر کرده است. فدراسیون فوتبال با دو فیفادی در خرداد و شهریور روبه‌رو است و باید دید تا شروع جام‌جهانی، مسئولان فوتبال چه بازی‌های تدارکاتی را می‌توانند در نظر بگیرند.

تا به این لحظه، تنها دیدار تدارکاتی قطعی شده برای ایران، نیوزلند است؛ قرار بود با تیم‌های برزیل و آرژانتین هم بازی کنیم، اما وعده‌های کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال عملی نشد و پرونده این دو بازی بسته شد.

کد خبر 570507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.