کوین بیس در حال خرید صرافی رمزارزی BtcTurk

براساس گزارش‌ها، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس (Coinbase)، قصد دارد BtcTurk را به قیمت ۳.۲ میلیارد دلار خریداری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، بر سر قیمتی براساس رفتار بازار لیر ترکیه و بیت کوین که تقریباً به ۳.۲ میلیارد دلار رسیده است، مذاکره کردند. این خرید احتمالی، پس از آن صورت می‌گیرد که «برایان آرمسترانگ» (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین بیس، برای گسترشِ برنامه‌های خود، آن‌ها را به هر کشوری که این صرافی می‌تواند به طور قانونی در آن فعالیت کند، اعلام کرد.

Cointelegraph گزارش داد که کوین بیس در حال آماده شدن برای خرید 2TM، شرکت مادر کارگزاری ارز دیجیتال مرکادو بیت کوین (Mercado Bitcoin) مستقر در آمریکای لاتین است.

کوین بیس، درحال‌حاضر یک مدیر کشوری را برای عملیات خود در ترکیه استخدام می‌کند. براساس این آگهی استخدام، بخشی از وظایف این مدیر شامل تسریع در مشارکت‌های استراتژیک این صرافی در ترکیه است. بایننس اعلام کرد که در تلاش برای پایان دادن به پرونده‌های کلاه‌برداری مربوط به کریپتو، یک مرکز خدمات مشتری در ترکیه راه‌اندازی کرده است.

BtcTurk که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ترکیه است که بازار را با رقیب خود Paribu و دیگران به اشتراک می‌گذارد.

کد خبر 570486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.