نتایج استانی شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌بوم جدید ۱۴۰۱ اعلام شد

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: نتایج مرحله استانی برنامه شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌بوم جدید ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «افشین امیریان» امروز _یکشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق اعلام ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، از مجموع ۹۳۵ نفر معلمان شناسایی شده در سطح مدرسه که مستندات فعالیت‌های خود را در سامانه ltms بارگذاری کرده بودند، ۵۳۸ نفر توسط تیم شناسایی مدرسه تأیید شدند؛ پس از ارزیابی منطقه‌ای ۵۴ نفر به عنوان منتخب در سطح منطقه شناخته شدند.

وی افزود: از این تعداد هم شش نفر به عنوان منتخب سطح استانی شناخته شدند که به مرحله کشوری راه یافتند؛ در سطح مدرسه، تیم شناسایی مدرسه متشکل از مدیر مدرسه، معاونان آموزشی و پرورشی مسئولیت امتیازدهی به معلمانی که فرم خودارزیابی شرکت در برنامه را تکمیل کردند، برعهده داشتند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در سطوح منطقه‌ای و استانی، تیم داوری شامل یک نفر مدیر و دو نفر معلم برای هر دوره تحصیلی و یک نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان مسئولیت داوری را بر عهده داشتند.

وی گفت: داوری هر سطح به صورت محرمانه و مستقل در بستر سامانه توسط هر یک از داوران انجام گرفت و نتایج براساس میانگین امتیازات حاصله با اعمال ضرایب تعیین شده از سوی وزارت متبوع برای هریک از شاخص‌ها اعلام شد.

کد خبر 570480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.