تمجید AFC از آزمون پس از درخشش در بوندس‌لیگا+عکس

سردار آزمون پس از درخشش در دیدار لورکوزن مقابل گروترفورث، مورد تمجید AFC قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تیم فوتبال بایرلورکوزن موفق شد با نتیجه چهار بر یک از سد گروترفورث عبور کند؛ نکته مهم این دیدار حضور «سردار آزمون» مهاجم گلزن لورکوزنی‌ها از ابتدای بازی در زمین مسابقه بود. آزمون، توانست بالاخره در این دیدار نخستین گلش در بوندس‌لیگای آلمان را به‌ثمر برساند و با یک پاس‌گل زیبا و ارائه بازی فوق‌العاده به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

پس از درخشش آزمون ستاره ایرانی لورکوزن در دیدار روز گذشته، وی مورد تمجید رسانه‌ها قرار گرفت و توئیتر رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بعد از درخشش ستاره ایرانی در بوندس‌لیگا به تمجید از او پرداخت و نوشت: آزمون در این بازی یک گل زد و یک پاس‌گل داد و بهترین بازیکن زمین شد. سردار آزمون عجب ورود باشکوهی به رقابت‌های بوندس‌لیگا داشت!

تمجید AFC از آزمون پس از درخشش در بوندس‌لیگا+عکس

سردار آزمون هم پس از نمایش درجه‌یک در بازی لورکوزن و گروترفورث و ثبت اولین گل و پاس‌گل برای تیم آلمانی اظهار کرد: ما سخت تلاش می‌کنیم تا به لیگ قهرمانان اروپا برسیم و سهمیه بگیریم. تمام تمرکز ما در هر بازی گرفتن سه امتیاز و برد است.

من بسیار خوشحالم که توانستم در بازی امروز به بازیکنان دیگر کمک کنم. ما الان سه امتیاز گرفتیم و تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی خواهیم گذاشت.

کد خبر 570453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.