حضور ۴۰هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی

رئیس هیئت فوتبال مازندران از برنامه‌ریزی برای حضور ۴۰هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در فینال رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

«رحیم درزی‌خلردی» رئیس هیئت فوتبال مازندران درخصوص حضور هواداران گفت: تمام هیئت‌های فوتبال در شهرهای مازندران در حال تلاش و تکاپو برای اعزام هواداران برای دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور هستند و در روز چهارشنبه شاهد بیش از ۴۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی هستیم.

وی در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی در روز فینال جام حذفی، گفت: بعد از سال‌ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافته‌اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد.

درزی‌خلردی می‌گوید: به همین دلیل شایسته است مسئولان امر با توجه به پتانسیل هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند.

وی می‌گوید: بسیاری از فوتبال‌دوستان از تهران و شهرهای دیگر نیز مشتاق حضور در این بازی هستند که باید تمهیداتی اندیشیده شود؛ در بهترین حالت ممکن بازی فینال برگزار شود و مردم از تماشای یک رقابت جذاب و مهیج، لذت ببرند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران درخصوص انسداد محور هراز در هفته جاری، گفت: طی صحبت با فرماندار قائم‌شهر و پیگیری وی از طریق استانداری و مسئولان ذی‌ربط، مقرر شد به‌دلیل سهولت مسیر هواداران، جاده هراز رفع انسداد شود.

به گفته درزی‌خلردی از تمام ظرفیت‌های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تا روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب، با حضور اکثریت هواداران، نساجی مازندران جام را با خود به خانه بیاورد.

به گزارش ایمنا، دیدار فینال مسابقات فوتبال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 570434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.