تلاش شورای ششم برای همفکری با نمایندگان اصفهان در مجلس

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه، گفت: در این راستا اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران مناطق به حدود ۸۰ مورد از مشکلات و درخواست‌های شهروندان پاسخ دادند؛ تلاش مدیریت شهری این است که برپایی میز خدمت در هفته‌های آینده نیز تکرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه_ در نطق پیش از دستور سی‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) سرالله و قرآن ناطق است و شایسته است که سیره امیرالمومنین را دنبال کنیم و از مسیر حق و عدالت علوی دور نشویم.

وی ادامه داد: شب‌های قدر مجرای نزول برکات الهی است و امیدوارم آن‌گونه که باید از فضیلت آن استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سوم اردیبهشت، روز بزرگداشت شیخ بهایی، تصریح کرد: حضور شیخ بهایی در اصفهان منشأ خدمات و آثار فراوانی بوده و شهرداری اصفهان به همین مناسبت این روز را به نام اصفهان و آغاز ایام نکوداشت این شهر قرار داده است.

وی با اشاره به روز جهانی قدس، گفت: این روز به فرمان امام خمینی (ره) به منظور همبستگی جهان اسلام برای کوتاه کردن دست استکبار جهانی و رژیم اشغالگر از قدس تعیین شده است.

نورصالحی در خصوص حضور شهروندان اصفهانی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، افزود: از مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های مربوط می‌خواهیم شرایط مطلوب حضور شهروندان اصفهانی را در این مراسم فراهم کنند.

وی با اشاره به برپایی ستاد میز خدمت در مصلای نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: جمعه اخیر، اعضای شورای اسلامی و شهرداران مناطق در این محل حاضر شدند و حدود ۸۰ مورد پاسخگویی به مشکلات مردم صورت گرفت. تلاش مدیریت شهری این است که این میز خدمت برپا باشد و در هفته‌های آینده نیز تکرار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ششمین نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان اصفهان در مجلس، خاطرنشان کرد: این جلسات محل هم‌فکری وکلای مردم درباره مسائل و مشکلات مهم شهر است و قطعاً از این ظرفیت ملی، استانی و شهری استفاده خواهد شد.

وی گفت: تفاهم‌نامه‌ای در جلسه قبل میان مدیریت شهری و کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد که امروز مبادله خواهد شد تا از حداکثر ظرفیت‌های موجود برای تعامل میان دو مجموعه استفاده شود.

کد خبر 570432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.