۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کاشت ۵ هزار نهال حرا در ساحل سورو

شهردار بندرعباس از کاشت پنج هزار نهال حرا در ساحل سورو با مشارکت مردم خبر داد و گفت: این اقدام با هماهنگی معاونت خدمات شهری و با مشارکت شهروندان، سازمان فضای سبز و شهرداری منطقه چهار انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی امروز _یکشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جنگل‌های حرا ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که از جایگاه مهمی در تنوع زیستی سواحل برخوردار است، اظهار کرد: توسعه جنگل‌های حرا با توجه به فواید زیست محیطی ضروری است و وجود سواحل گسترده در شهر بندرعباس زمینه را برای توسعه این جنگل‌ها فراهم کرده است.

وی افزود: توسعه جنگل‌ها نقش مهمی در حفظ و زیباسازی سواحل، اکوسیستم دریایی، تکثیر پرندگان و آبزیان و جذب بیشتر گردشگران دارد.

شهردار بندرعباس گفت: زیباسازی سواحل در راستای استفاده بیشتر شهروندان از ساحل در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است و در صدد هستیم تفرجگاهی زیبا را برای مردم فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه کاشت پنج هزار نهال حرا در ساحل سورو با هماهنگی معاونت خدمات شهری و با مشارکت شهروندان، سازمان فضای سبز و شهرداری منطقه چهار انجام شده است، تصریح کرد: در هفته زمین پاک برنامه‌های زیادی از جمله تجلیل از پاکبانان فضای سبز نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 570427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.